Tillykke med dagen....
Fra : Mic

Dato : 16-07-01 11:44

Jamen så et begrænset tillykke med dagen herfra til drømmefyren. (Gud ved om
det er fordi han giver andre mareridt *GGG*)

Men hvor gammel bliver du egentlig?

Mvh

Mic

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 16-07-01 13:18

Der kommer højest sansynligt en del peber næste år... Var det svar nok?

/Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-07-01 14:21

"*DrømmeFyren*" skrev

Hej Henning

> Der kommer højest sansynligt en del peber næste år... Var det svar nok?

Så kan du i mellemtiden spare sammen til en mailkonto hos gamlegris.dk.

Tillykke med fødselsdagen, jeg håber at du får
du vil bruge den flittigt.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : henning

Dato : 17-07-01 12:35

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
> Der kommer højest sansynligt en del peber næste år... Var det svar nok?

Ja ! Ja ! så kan du så smådt begynde at være med blandt
de voksne, Så tillyke med de 29 år

MVH
Navnebror

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 19-07-01 07:33

"henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
>
> Ja ! Ja ! så kan du så smådt begynde at være med blandt
> de voksne, Så tillyke med de 29 år

Hmmmmmmmmmmmm.... Ved at være blandt de voksne?? Synes nu ellers tit jeg er
træt som et alderdomshjem når vi når til fredag.. *LOL*

> MVH
> Navnebror

/Henning

Fra : Bente B. Riis

Dato : 16-07-01 21:18

Mic wrote:

> Jamen så et begrænset tillykke med dagen herfra til drømmefyren. (Gud ved om
> det er fordi han giver andre mareridt *GGG*)

Ja også tillykke herfra - vi har godt nok ikke diskuteret noget endnu -
men i samme øjeblik jeg har indhentet de 841 beskeder jeg er bagefter
skal jeg komme efter dig skal jeg *G*

Mvh
Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 16-07-01 21:43

On Mon, 16 Jul 2001 12:44:23 +0200, "Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote:

>Jamen så et begrænset tillykke med dagen herfra til drømmefyren. (Gud ved om
>det er fordi han giver andre mareridt *GGG*)

JAMEN da også et herfra når han nu lige frem insistere
>Men hvor gammel bliver du egentlig?'

???
MvH
Bo