Bedste forum for campingsnak
Fra : Jan Boegh

Dato : 23-02-08 16:39

Hej allesammen

Vintergækker og erantis blomstrer til den store guldmedalje og
forårsfornemmelserne begynder så småt at melede sig. Og det betyder at der
sjælen higer efter at drage ud i landet og verdenen med det lille rullende
hus på krogen. Men, mens vejr og vind alligevel tilsiger mig at holde mig
indendørs, vil jeg gerne inspireres. Denne gruppe handler alt andet lige
mest om campingteknik og udstyr (hvilket bestemt er i orden) og ikke så
meget om at campere. Så derfor leder jeg efter det ultimative forum om
campingliv og campingpladser. Altså om hvad vi gør når vi camperer og ikke
så meget om de instrumenter, vi bruger til at gøre det.
Har en eller anden et godt råd om hvor det findes?

vh
jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 23-02-08 17:16

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev
> [...]
> de instrumenter, vi bruger til at gøre det.
> Har en eller anden et godt råd om hvor det findes?

Prøv Google og tast "camping+rejsebeskrivelser" i søgefeltet. Det giver over
10000 hits, så der må være noget du kan bruge.

Mvh Tommy T - Odense

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 23-02-08 18:11

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i meddelelsen

> ...Men, mens vejr og vind alligevel tilsiger mig at holde mig indendørs,
> vil jeg gerne inspireres.

Jeg ved det godt, du er ikke til vintercamping - men alligevel skulle du
tage at prøve...

> Denne gruppe handler alt andet lige mest om campingteknik og udstyr
> (hvilket bestemt er i orden) og ikke så meget om at campere.

Enig.

> Så derfor leder jeg efter det ultimative forum om campingliv og
> campingpladser.

Du har ret i, at den del af campinglivet mangler en del her, men der findes
flere andre fora, hvor folk skriver om rejseoplevelser m.v. Specielt er der
flere private sites, hvor der dog kun er beskrivelser men ikke debat - du
må, som en anden skriver, på Google med de rette søgeord.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage