MS Windows
briani 27239
søge i txt på flere filer
Fra : BigMac

Dato : 08-03-08 08:03

findes der et program der kan "søge og erstat" i flere tekst/cvr filer OG
under mapper på en gang??

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-08 11:59

BigMac skrev:

> findes der et program der kan "søge og erstat" i flere tekst/cvr filer OG
> under mapper på en gang??

Jeg bruger JCreator som er et gratis program specielt til
Javaudvikling. Det har søg og erstat i filer, og man kan
specificere hvilken mappe der skal startes i, om undermapper også
skal tjekkes, og så kan man angive filtyper.

Den funktion virker så godt og enkelt at jeg bruger den - også i
filer som jeg ellers redigerer i et andet program der også har
søg og erstat i filer.

   http://www.jcreator.com/download.htm

Jeg bruger JCreator Classic version 2.5. Pro-versionerne koster
penge.

--
Bertel

Fra : BigMac

Dato : 08-03-08 20:31

> [...]
>
> Den funktion virker så godt og enkelt at jeg bruger den - også i
> filer som jeg ellers redigerer i et andet program der også har

Mange tak