MS Windows
briani 27239
Copy Program
Fra : TechitBPC [6920]

Dato : 07-03-08 23:49

Hej

Er der nogle der har et forslag til et copy program..

Jeg vil gerne hat hvis jeg feks skal kopiere en hel harddisk, at den ikke
stopper hvis der er en fil den ikke kan kopiere. men bare fortæller at den
ikke kan kopiere denne fil, og fortsætter til næste.

Jeg bruger idag total commander, og den kommer jo med en boks, om jeg vil
skippe filen, men samtidigt stopper den overførslen indtil jeg har truffet
et valg.. så er det surt at komme tilbage til computeren 4 timer senere og
så har den kun kopieret 25mb..

Nogle gode ideer ?

//Brian

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-08 00:08

TechitBPC [6920] wrote:
> [...]
> et valg.. så er det surt at komme tilbage til computeren 4 timer senere og

Vice Versa

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-03-08 01:15

"TechitBPC [6920]" <techit.bpc@REMOVEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et valg.. så er det surt at komme tilbage til computeren 4 timer senere og

Du kan i totalcommander på forhånd vælge hvad den skal gøre hvis en vil er
skrivebeskyttet, osv.

Du kan ogsåprøve denne: http://www.roadkil.net/unstopcp.html
Den er ganske vist lavet til et andet formål, men gør som navnet siger :)
Erindrer dog at den er lidt sløv, men prøv selv.

Fra : Hagar

Dato : 08-03-08 02:04

> [...]
> et valg.. så er det surt at komme tilbage til computeren 4 timer senere og

Det kunne være interessant at vide hvilken fil type Total commander ikke kan
kopiere, for jeg er godt nok ikke stødt på fænomenet i de år jeg har brugt
programmet. Det er noget andet hvis man vil flytte filerne, så kan man ramle
ind i de problemer du beskriver.

Hagar

Fra : TechitBPC [6920]

Dato : 08-03-08 11:35

> [...]
> brugt programmet. Det er noget andet hvis man vil flytte filerne, så kan
> man ramle ind i de problemer du beskriver.

Nu er det mest hvis jeg taget et fuldt backup af en pc. og kopierer hele
harddisken. så er der nogle windows systemfiler mv. den ikke kan kopiere..

//Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-08 11:52

TechitBPC [6920] skrev:

> Er der nogle der har et forslag til et copy program..

Xcopy.

> Jeg vil gerne hat hvis jeg feks skal kopiere en hel harddisk, at den ikke
> stopper hvis der er en fil den ikke kan kopiere. men bare fortæller at den
> ikke kan kopiere denne fil, og fortsætter til næste.

Giv den parametrene /c og /y (fortsæt ved fejl og overskriv
automatisk).

> Nogle gode ideer ?

Brug et imageprogram i stedet. Det tager systemfilerne med og kan
retablere hele systemet. Jeg gætter på at det ikke tager længere
tid end en traditionel kopi.

--
Bertel