MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne "Delte dokumenter" fra Denne comput~
Fra : Paul8

Dato : 07-03-08 20:16

De 2 linier øverst i DenneComputer :
Delte dokumenter
Dokumenter ()

er til mere skade end gavn på min PC.

Hvordan kommer jeg af med dem.?
Der skulle være et registry-hack som kan gøre det ?

Fra : kep

Dato : 08-03-08 00:48

"Paul8" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er til mere skade end gavn på min PC.
>
> Hvordan kommer jeg af med dem.?
> Der skulle være et registry-hack som kan gøre det ?

Hej
Det kan Tweak UI klare
http://www.filehippo.com/download_tweakui/

--
M.v.h.
kep

Fra : Paul8

Dato : 08-03-08 15:56

> Hej
> [...]
Tak.
Det er rart med sådan et lille program som gør nytte uden at fylde nogrt.
Jeg brugte det også til at øge thumbnails størrelsen.
Med 128 pixels istedet for 96 bliver de små billeder meget mere anvendelige.

Fra : kep

Dato : 08-03-08 16:28

> Tak.
> Det er rart med sådan et lille program som gør nytte uden at fylde nogrt.
Jeps
> Jeg brugte det også til at øge thumbnails størrelsen.
> Med 128 pixels istedet for 96 bliver de små billeder meget mere
> anvendelige.
Det havde jeg ikke set at den kunne - jeg har lige fået en Widescreen og
syntes
også thumbnails var blevet lidt små - så jeg prøvede at øge til 128 pixels
og det
har du ret i, de er meget mere anvendelige.
Tak for info.

Fra : Jens

Dato : 09-03-08 00:17

> Jeps

Klik på din desktop, hold ctrl. nede og rul så på musehjulet og se hvad der
sker.

Jens