MS Windows
briani 27239
Vista og reg filer
Fra : Jan

Dato : 07-03-08 17:50

hej

Jeg kan ikke gemme reg filer på min Vista. Jeg har exporteret nogle reg
settings på en XP og gemt dem i en zip fil og sendt dem på mail hjem privat.
Men her kan jeg ikke pakke dem ud.
Vista siger at windows har besklutter at det er potientieelt skadeligt, men
det er jo forfan... bare tekst filer med en anden endelse, og jeg ved de
ikke er skadelige. Jeg får ingen mulighed for at sige at jeg vil gøre det.

hvad kan jeg gøre i Vista

Jan Damkjær

www.jandamkjaer.dk
www.damkjaergalleri.dk

Fra : JBJ

Dato : 08-03-08 19:05

"Jan" <Jdd@thorpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de ikke er skadelige. Jeg får ingen mulighed for at sige at jeg vil gøre

Prøv at omdøbe dem til .txt istedet for .reg

JBJ