MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og netværk
Fra : Therese

Dato : 05-03-08 19:07

Hej NG

Jeg sidder her med min nye pc med Vista, som jeg er ved at have nogenlunde
styr på.
Jeg kan bare ikke finde de andre pc'ere på vores trådløse netværk. Jeg har
jo tydeligvis forbindelse ud i cyperspace, men hvor d.... finder jeg de
andre to pc'ere vi har i husstanden?
Håber en eller anden kan hjælpe.

Therese
www.elverdalen.dk
Fjern slet i min mailadresse

Fra : nuller

Dato : 06-03-08 16:42

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jo tydeligvis forbindelse ud i cyperspace, men hvor d.... finder jeg de

Hvis de andre computere kører Xp er det sikkert fordi deres arbejds gruppe
hedder mshome som standard. I vista hedder den workgroup som standart, du
skal omdøbe dem så de hedder det samme.

Mvh. Ulrik

Fra : _

Dato : 06-03-08 16:52

"nuller" <relun_@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hedder mshome som standard. I vista hedder den workgroup som standart, du

Nej. Det er positivt forkert.