MS Windows
briani 27239
Quicktime - Fjerne fra opstart ?
Fra : SpookiePower

Dato : 05-03-08 10:17

Jeg har Quicktime v7.4 afspilleren installeret på min computer,
som starter op hvergang computeren tændes. Jeg har prøvet at
finde den funktion i Quicktime, hvor man kan slå den automatiske
opstart fra, men uden held. Er der nogle som kan hjælpe mig,
så jeg ikke behøver at lukke den ned hvergang min computer starter.

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-03-08 10:39

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opstart fra, men uden held. Er der nogle som kan hjælpe mig,
> så jeg ikke behøver at lukke den ned hvergang min computer starter.

Går ud fra at du kører med XP?

Prøv at slå Quicktime fra i Msconfig.

Skriv "msconfig" (uden ") i Kør. Under fanebladet Start kan du se hvad der
starter op sammen med Windows. Fjern hakket ved Quicktime, tryk Anvend og
genstart maskinen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-03-08 18:14

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev :

>Prøv at slå Quicktime fra i Msconfig.

Hjælper ikke, QT slår det til igen ved næste start.

Rediger => Indstillinger => QuickTime-indstillinger => Avanceret
=> Fjern flueben ved bakkeikon.
--
Kerim

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-03-08 14:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> Hjælper ikke, QT slår det til igen ved næste start.

Okay. Det er også længe siden jeg har haft Quicktime. Bruger QT Lite í
stedet.

Fra : emj

Dato : 06-03-08 23:24

Kerim Ellentoft skrev:

>Hjælper ikke, QT slår det til igen ved næste start.

Hvis du har Ccleaner installeret, så slet den derfra.
Værktøjer/OPSTART/slet element

Hilsen emj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-03-08 17:40

emj <emj@> skrev :

>Hvis du har Ccleaner installeret, så slet den derfra.
>Værktøjer/OPSTART/slet element

Hvorfor, når det bare kan slås fra i QT?
--
Kerim

Fra : emj

Dato : 07-03-08 23:21

Kerim Ellentoft skrev:

>Hvorfor, når det bare kan slås fra i QT?

OK, jeg bruger selv QuickTime Alternative, som ikke er nær så
agressiv.

Hilsen emj