MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl i regdb
Fra : JBJ

Dato : 05-03-08 02:26

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\Properties

Jeg får ikke lov til at kigge hvad der ligger under Properties den kommer og
siger : Properties kan ikke åbnes. En fejl forhindrer denne nøgle i at blive
åbnet. Detaljer: adgang nægtet.

Sjovt da jeg er logget ind som Administrator (min konto).

Jeg får heller ikke lov til at ændre tilladelser for nøglen.

Det er Vista Home premium.

Hvad kan jeg gøre?

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 05-03-08 03:16

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Sjovt da jeg er logget ind som Administrator (min konto).
>
> Jeg får heller ikke lov til at ændre tilladelser for nøglen.

Det er i forbindelse med at DVD-RW drevet forsvandt fra denne computer. Der
var ikke nogen upper og lower filter i regdb men heldigvis var der en driver
med fra Toshiba der fixede problemet, men nu står jeg så tilbage med det
ovenstående problem.

JBJ

Fra : Mathias

Dato : 05-03-08 10:06

> [...]
> Der var ikke nogen upper og lower filter i regdb men heldigvis var der en
> driver med fra Toshiba der fixede problemet, men nu står jeg så tilbage

Et skud - prøv at køre regedit som administrator. Højreklik på regedit og
vælg Kør som administrator.

Mvh Mathias

Fra : JBJ

Dato : 08-03-08 18:50

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Et skud - prøv at køre regedit som administrator. Højreklik på regedit og
> vælg Kør som administrator.
>
> Mvh Mathias

Hejsa, er nu afprøvet men hjalp desværre ikke, jeg fik samme fejl:( Jeg aner
ikke hvad den properties er og kan heller ikke eksportere den så jeg kan
slette den.

JBJ