MS Windows
briani 27239
recovery cd til en Packard Bell
Fra : W.N

Dato : 29-02-08 23:23

Hej med jer

jeg mangler en recovery cd til en Packard Bell EasyNote R 1032 der er vel
ikke en af
jeg der ligger inde med sådan en ?

Fra : jama

Dato : 29-02-08 23:44

"W.N" <willy.nielsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> jeg mangler en recovery cd til en Packard Bell EasyNote R 1032 der er vel
> ikke en af
> jeg der ligger inde med sådan en ?

Hvis det ikke er OSet så kan du hente driver på nettet.

http://support.packardbell.com/dk/
Mvh.Jama

Fra : W.N

Dato : 01-03-08 14:17

På recovery cd er der XP home ed. og det er sådan en kode der sider på min
bærebar pc. alle de xp programer jeg har XP pro. Så der for søger jeg en
Recovery cd..

Fra : Ole C

Dato : 01-03-08 16:06

W.N skrev blandt andet:

> På recovery cd er der XP home ed. og det er sådan en kode der sider
> på min bærebar pc. alle de xp programer jeg har XP pro. Så der for
> søger jeg en Recovery cd..

Hvilke programmer har du, som er specifikt til XP Pro?

--
vh
Ole C

Fra : W.N

Dato : 01-03-08 18:20

Den bærebar pc har jo en xp key i bunden og det er en xp home, jeg har selv
xp pro og home key virker ikke på pro.

Fra : Ole C

Dato : 01-03-08 22:19

W.N skrev blandt andet:

> Den bærebar pc har jo en xp key i bunden og det er en xp home, jeg
> har selv xp pro og home key virker ikke på pro.

OK.
Men glem det med en recovery-CD. Det er noget rod at blive tvunget til
alle de programmer som Packard Bell synes du absolut skal trækkes
med....
De færreste brugere har et egentligt behov for Pro-versionen, så køb i
stedet en Home i OEM-udgave. Den kan erhverves for cirka 500 kr.
Men hvis du kan låne en Home-CD (i OEM-udgave), kan du bare installere
med det nummer der står på den bærbare.

--
vh
Ole C