MS Windows
briani 27239
Gratis alternativ til Ghost eller DriveIma~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-02-08 14:32

Hej NG.

Findes der et godt og gratis alternativ til Ghost eller DriveImage ?

--
Christian

Fra : Peter

Dato : 01-03-08 02:02

> Hej NG.
>
> Findes der et godt og gratis alternativ til Ghost eller DriveImage ?

Jeg kender ikke programmet selv, men så en linke til denne side:
http://majorgeeks.com/HDClone_Free_Edition_d3809.html

PeterB

Fra : Max

Dato : 01-03-08 08:34

Hej Christian

> Findes der et godt og gratis alternativ til Ghost eller DriveImage ?

Jeg har med stort held lige brugt Clone Maxx

http://www.pcinspector.de/Sites/clone_maxx/info.htm?Language=1

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-03-08 09:05

Christian B. Andresen skrev:

>Findes der et godt og gratis alternativ til Ghost eller DriveImage ?

PING http://ping.windowsdream.com
bruges af undertegnede

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Paul8

Dato : 01-03-08 20:35

> Hej NG.
>
> Findes der et godt og gratis alternativ til Ghost eller DriveImage ?
>
> --
> Christian

Hvis du har en Seagate eller Maxtor harddisk på din maskine (må også godt være på USB)
kan du få en gratis version af TrueImage10 her
www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html

Den har jeg brugt problemfrit -også på SATA maskiner.

Man skal passe på med gratisprogrammer at der kan ske katastrofer hvis de ikke har de
rigtige SATAdrivere.