MS Windows
briani 27239
Egenskaber for System i Regedit - win Xp P~
Fra : Kim

Dato : 29-02-08 19:44

Kan en venlig person fortælle mig hvor henne i Regedit
jeg permanent kan slå " Juster til den bedste ydelse" til,
som ligger i "Egenskaber for System" - "Avanseret" ?

Tit når jeg tænder min pc kommer alt det blå grafik-gejl
( blå proceslinie) frem igen på skrivebordet nemlig

Mvh Kim

Fra : Bo

Dato : 01-03-08 03:19

On 29 Feb., 20:44, "Kim" <n...@way.se> wrote:
> [...]
>
> Tit når jeg tænder min pc kommer alt det blå grafik-gejl
> ( blå proceslinie) frem igen på skrivebordet nemlig

Denne computer->vis systemoplysninger->avanceret->ydeevne-
>indstillinger->4 valgmuligheder

vh Bo

Fra : Kim

Dato : 01-03-08 13:49

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev

Denne computer->vis systemoplysninger->avanceret->ydeevne-
>indstillinger->4 valgmuligheder

KAn ikke lade sig gøre.
Der er ikke noget ->vis systemoplysninger-> inde i "Denne computer"

Kører du med Xp Pro Dk ?

En anden genvej ?

Hvor ligger den i Regedit ? ( start - kør - regedit.... )

Mvh Kim

Fra : Bo

Dato : 01-03-08 06:25

On 1 Mar., 14:49, "Kim" <n...@way.se> wrote:
> [...]
>
> Kører du med Xp Pro Dk ?
>
> En anden genvej ?
>
> Hvor ligger den i Regedit ? ( start - kør - regedit.... )

Kører du med Xp Pro Dk ? = JA

Hvor ligger den i Regedit ? ( start - kør - regedit.... ) = Der
ligger ingen "vis systemoplysninger"

Jo her Denne computer->"venstre margin" fold ud ->findes
SYSTEMOPGAVER - Andre Placeringer - Detaljer under Systemopgaver->vis
systemoplysninger(en 4-kantet rude med rødt hak i)->avanceret->ydeevne-
>indstillinger->4 valgmuligheder

måske start->kør gpedit.msc også denne kommando schtasks (det
kender jeg ikke så meget til) måske kan hjælp give dig et direkte
link ?

vh Bo

Fra : Kim

Dato : 02-03-08 23:11

>"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev
>Hvor ligger den i Regedit ? ( start - kør - regedit.... )
>= Der ligger ingen "vis systemoplysninger"

øøøø, mener du systemoplysninger eller systemopgaver ?

Og jo, alle sådanne system-indstillinger ligger i Registreringsdatabasen.,
og kan styres derfra. Man skal bare vide hvor og hvordan

>Jo her Denne computer->"venstre margin" fold ud ->findes

Hvad mener du ?
Dobbeltklik på Denne Computer eller ....?
Og hvad mener du med ->"venstre margin" fold ud ?
hvor ligger den ?
Jeg har ingen >"venstre margin" fold ud i min Xp Pro

>SYSTEMOPGAVER - Andre Placeringer - Detaljer under Systemopgaver->vis
>systemoplysninger(en 4-kantet rude med rødt hak i)->avanceret->ydeevne-
>indstillinger->4 valgmuligheder

Hvilke 4 ?
De samme som jeg beskrev i mit første indlæg ?

systemoplysninger i xp er nem nok :
http://64.233.183.104/search?q=cache:k5Ot3i9xRN8J:www.wintip.dk/xp/tools/intro.htm+systemoplysninger+i+xp&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk
og
http://www.wintip.dk/xp/tools/intro.htm

Men ingen steder i http://www.wintip.dk/ står der noget om systemopgaver i
xp
og på google heller ikke rigtigt
http://www.google.dk/search?hl=da&q=vis+systemopgaver+xp&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

>måske start->kør gpedit.msc også denne kommando schtasks (det
>kender jeg ikke så meget til) måske kan hjælp give dig et direkte
>link ?

Nej. Åbner du din Hjælp og Support og søger på systemopgaver får du:
1 Gøre mapperne private
2 Tildele et andet brugernavn til en programgenvej
3 Tilføje en destination i menuen Send til

Systemoplysninger er straks bedre som gir:

1 Vælg en opgave
2 Vise systemdata
3 Udskrive systemdata
4 Åbne en systemoplysningsfil
5 Gemme systemdata i en systemoplysningsfil
6 Eksportere systemdata til en tekstfil
7 Køre et systemværktøj
8 Søge efter systemdata

Oversigter, artikler og selvstudier
9 Få avancerede oplysninger om computeren
10 Systemoplysninger

Derfor jeg vil bruge Regedit, for laver man direkte ændringer i
Registreringsdatabasen, har jeg aldrig været ude for at de ændrer sig igen.

/Kim