MS Windows
briani 27239
Manglende font vga850
Fra : Dal

Dato : 27-02-08 21:37

Hej med Jer !

Min Pc ville ikke starte op, men gav mig fejlen manglende vga850.fon.. jeg
fandt så ud af at bruge XP cd'en og så expand vga850.fo_ til
c:\windows\system ,, nu starter min pc fint ,, men alle tekster står med en
meget "træls" skrift type. Det skulle så kunne ændres under egenskaber for
skærm under udseende og avanceret. Her kan man vælge skrifttype til ikoner,
menuer osv. men jeg har kun 2 skrifttyper, Den "trælse" og så en der giver
ret store bogstaver. Nå.. På en anden Pc jeg har, har jeg skrifttypen
Tahoma. For at få flere skrifttyper (troede jeg) har jeg brugt Expand på
alle *.fo_ filerne på xp cd'en men det har ikke hjulpet en sk... ..

Er der en der har et godt råd til hvordan jeg får mine skrifttyper tilbage.

/dal

Fra : jama

Dato : 28-02-08 12:09

"Dal" <fup@fidus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ..
>
> Er der en der har et godt råd til hvordan jeg får mine skrifttyper

Har du prøvet, at sætte XP til Klassisk. (layouttypen)
Mvh.Jama

Fra : Dal

Dato : 28-02-08 19:05

Nej ...... men nu har jeg, og det gav ingen forskel,

/dal