MS Windows
briani 27239
Hive billede ud af en PPS
Fra : JcLind

Dato : 27-02-08 16:40

I mangel af bedre gruppe

hvordan hiver man et bilklede ud af en PPS-præsentation?

VH jakob

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-02-08 18:18

"JcLind" <Svar-her-i@grupp.en> skrev :

>I mangel af bedre gruppe

news:dk.edb.programpakker.ms-office eller evt.
--
Kerim

Fra : -= JF =-

Dato : 27-02-08 21:52

JcLind skrev:
> I mangel af bedre gruppe
>
> hvordan hiver man et bilklede ud af en PPS-præsentation?
>
> VH jakob

omdøb den fra filnavn.pps til filnavn.ppt.
Nu kan filen åbnes i "redigerings-tilstand" og du kan håndtere billederne.

--
Mvh. John

Fra : Pico

Dato : 27-02-08 23:11

-= JF =- wrote:

> omdøb den fra filnavn.pps til filnavn.ppt.
> Nu kan filen åbnes i "redigerings-tilstand" og du kan håndtere
> billederne.

Det kræver så lige at man har PowerPoint installeret og at det er en ver.
der kan håntere pågældende fil.
--
MVH
Pico

Fra : -= JF =-

Dato : 27-02-08 23:32

Pico skrev:

> Det kræver så lige at man har PowerPoint installeret og at det er en ver.
> der kan håntere pågældende fil.

Ja - det gi'r sog selv at man skal have en powerpoint!
Men kender du da en powerpoint som ikke kan åbne en *.ppt?

--
Mvh. John

Fra : Pico

Dato : 29-02-08 23:12

-= JF =- wrote:

> Ja - det gi'r sog selv at man skal have en powerpoint!
> Men kender du da en powerpoint som ikke kan åbne en *.ppt?

Jeps, hvis jeg laver en *.ppt i Powerpoint 2007 skal man ikke stille med en
powerpoint 97 eller 2003 uden den har været gemt i en med dem kompatibel
verision
--
MVH
Pico