Operatørlogo Tellmore
Fra : Kim Spur

Dato : 16-07-01 09:46

Hvordan uploader jeg et operatørlogo til en 3210, når
min operatør er Tellmore ?
Jeg troede, at jeg kunne gøre det via TD's SMSC på 43625250.
Logoet bliver godt nok modtaget på telefonen, men dukker ikke op
når jeg vælger "Gem". Der står blot "Tellmore".

Mvh, Kim

Fra : Kim Spur

Dato : 16-07-01 13:15

Jeg skal nok lige gøre opmærksom på,
at jeg bruger "SmartSMS" til at uploade med..

Kim

Fra : SpaceFrog

Dato : 16-07-01 20:59

"Kim Spur" <kimspur@image.dk> wrote in message
> Jeg skal nok lige gøre opmærksom på,
> at jeg bruger "SmartSMS" til at uploade med..

Husk at du skal vælge hvilken operatør du har. Telmore bruger TDCs net,
derfor skal du også vælge TDC som din operatør fra listen.
Håber det kunne hjælpe dig lidt
--
///Mvh SpaceFrog

"During my service in the United States Congress, I took the initiative in
creating the Internet."
- Al Gore

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-07-01 22:52

Hej

"Kim Spur" <kimspur@image.dk> wrote:

>Hvordan uploader jeg et operatørlogo til en 3210, når
>min operatør er Tellmore ?

På Telmore's hjemmeside, under 'Links' er der nævnt hvor du kan hente
Telmore operatør logos.

--
M.v.h. Ole®