MS Windows
briani 27239
Windows Mailserver Hvad kan i anbefale?
Fra : TechitBPC [6920]

Dato : 26-02-08 23:32

Hejsa..

Jeg søger en god mailserver til windows. meget gerne med webmail, jeg vil
gerne have en løsning hvor jeg ikke skal betale pr bruger. og vil aller
helst have en gratis løsning.. men er også indstillet på at skulle betale
lidt for den.. men helst ikke alt for meget.. nogle gode forslag.. meget
gerne noget hvor der er en god vejledning til hvordan man bruger den..

mvh Brian

Fra : Pindsvinet

Dato : 26-02-08 23:50

"TechitBPC [6920]" <techit.bpc@REMOVEgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> lidt for den.. men helst ikke alt for meget.. nogle gode forslag.. meget
> gerne noget hvor der er en god vejledning til hvordan man bruger den..

MailEnable er et godt mailprogram incl. webmail, men
det er ikke helt gratis, men du kan sagtens bruge demo
programmet, du kan blote ikke vedhæfte filer i webmail.

Mvh
Stampe

Fra : Jens

Dato : 27-02-08 08:42

> [...]
> lidt for den.. men helst ikke alt for meget.. nogle gode forslag.. meget
> gerne noget hvor der er en god vejledning til hvordan man bruger den..

Jeg kan anbefale hmailserver http://www.hmailserver.com/. Den er god, stabil
og gratis...

Jens

Fra : Rado

Dato : 27-02-08 11:17

On Tue, 26 Feb 2008 23:32:01 +0100, "TechitBPC [6920]"
<techit.bpc@REMOVEgmail.com> wrote:

> [...]
>lidt for den.. men helst ikke alt for meget.. nogle gode forslag.. meget
>gerne noget hvor der er en god vejledning til hvordan man bruger den..

Kig evt. på Mercury, den har dog vist ikke webmail, men meget andet:

http://www.pmail.com/overviews/ovw_mercwin.htm

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Cecilie Larsen

Dato : 27-02-08 13:14

Kan ikke siges tit nok
Gmail

www.gmail.com

www.gmail.com

www.gmail.com

Den kan det hele og du får gratis 5GB plads

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-02-08 14:19

Cecilie Larsen skrev:

>Kan ikke siges tit nok
>Gmail

Hvordan installerer man den *mailserver* i windows ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 27-02-08 14:21

Cecilie Larsen wrote:
> Kan ikke siges tit nok
> Gmail

Jo hvis man ikke fatter spørgsmålet. Har du kikket på subject?

Mvh Hauge

Fra : N_B_DK

Dato : 29-02-08 05:57

"Cecilie Larsen" <no@mail.here> wrote in message
> Kan ikke siges tit nok
> Gmail
>
> www.gmail.com
>
> www.gmail.com
>
> www.gmail.com
>
> Den kan det hele og du får gratis 5GB plads

Der er ikke meget mailserver over Gmail.com

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 27-02-08 14:16

> [...]
> lidt for den.. men helst ikke alt for meget.. nogle gode forslag.. meget
> gerne noget hvor der er en god vejledning til hvordan man bruger den..

http://www.sambar.com/

mvh
Lars

Fra : Hauge

Dato : 27-02-08 14:21

Lars Jacobsen wrote:
> http://www.sambar.com/

Sambar Server being discontinued... (December 29, 2007)

Mvh Hauge

Fra : TechitBPC [6920]

Dato : 27-02-08 19:37

Jeg takker for alle forslagene..

Nu vil jeg lige bruge lidt tid på at læse om de forskellige og se hvad de
kan, hvad der er flere der har godt forslag, modtages de naturligvis gerne.

Mvh Brian

Fra : N_B_DK

Dato : 29-02-08 05:58

"TechitBPC [6920]" <techit.bpc@REMOVEgmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nu vil jeg lige bruge lidt tid på at læse om de forskellige og se
> hvad de kan, hvad der er flere der har godt forslag, modtages de

Kerio Mailserver kerio.com