MS Windows
briani 27239
QooBox
Fra : Ham selv

Dato : 26-02-08 17:12

Hejsa gruppe

Der er et index i mit c-drev der hedder QooBox - hvad er det lige for noget
og kan det fjernes?

Hamselv

Fra : jopa

Dato : 26-02-08 17:38

"Ham selv" <fake@fake.fake> skrev

> Der er et index i mit c-drev der hedder QooBox - hvad er det lige for
> noget og kan det fjernes?

Kan du slette den tilhører Combofix som du må have haft installeret

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-02-08 18:17

Ham selv skrev:

> Der er et index i mit c-drev der hedder QooBox - hvad er det lige for noget
> og kan det fjernes?

Hvad er et index? En mappe?

Hvad der kan fjernes, er umuligt at sige. Det kommer an på hvad
du har installeret og om det fortsat skal kunne fungere.

Hvis du tør, kan du jo bare flytte det et andet sted hen og se om
der er noget der går galt. Hvis du får lov til det, vil
eventuelle fejl som regel kunne ordnes ved at lægge det på plads
igen.

Det bedste er selvfølgelig at have et image af systemet før man
piller.

--
Bertel