MS Windows
briani 27239
Vista problem på bærbar
Fra : M.Lemvigh

Dato : 26-02-08 12:36

Min Acer Aspire 9302AWSMi har et irreterende problem.
Det er nok under avanceret strømstyring mit problem ligger.
Jeg har sat den til at gå i dvale når jeg slukker eller strømmen er brugt.
Men når jeg tænder den og win er læst ind skal jeg straks klikke med musen
eller åbne et program for at holde den tændt.
Gør jeg ikke noget går den i dvale umiddelbart efter win er klar.
Har nogen et forslag til at rette det
Mvh Morten

Fra : Henrik

Dato : 26-02-08 21:02

> [...]
> eller åbne et program for at holde den tændt.
> Gør jeg ikke noget går den i dvale umiddelbart efter win er klar.

Kan det tænkes den først går i dvale for derefter at gå i standby ?
(eller omvendt)

VH Henrik