MS Windows
briani 27239
Langsom opstart af programmer efter angreb
Fra : Hagar

Dato : 26-02-08 12:26

Hej i gruppen

Jeg har haft et angreb af diverse ubehagligheder på min maskine, jeg har så
de sidste par dage scannet og scannet for at komme det til lives, og nu
bliver der så ikke fundet mere. Der er nogle fæle eftervirkninger, og det er
at programmerne jeg har, kan tage op til et minut om at starte op, men når
de så er startet op, så kører de fint.
Hvad kan det være der er sket, og hvordan får jeg det til at køre ordentligt
igen, jeg har brugt gendannelses punkt og jeg har prøvet Tuneup utilities
for at rode bod på det.

Hagar

Fra : emj

Dato : 26-02-08 12:38

Hagar skrev:

>Hvad kan det være der er sket, og hvordan får jeg det til at køre ordentligt
>igen, jeg har brugt gendannelses punkt

Til HVAD?
Har du prøvet at slå gendannelse fra og så rense din PC med f.eks.
CCleaner?
Vente med at slå gendannelse til før din PC kører tilfredsstillende.

>og jeg har prøvet Tuneup utilities
Kør den igen efter at du har slået gendannelse fra. Den finder sikkert
ikke noget efter at CCleaner har været der.
Kør også SUPERantispyware + evt. "Speed up my PC"
Genstart og
Kør defragtmentering.

Kom så igen, hvis det stadig ikke har hjulpet.

Hilsen emj

Fra : Ham selv

Dato : 26-02-08 16:36

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> [...]
> Genstart og
> Kør defragtmentering.
>
> Kom så igen, hvis det stadig ikke har hjulpet.

og gør det i fejlsikret tilstand.

Fra : emj

Dato : 26-02-08 17:10

Ham selv skrev:

>og gør det i fejlsikret tilstand.

Det er unødvendigt.

Hilsen emj

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 26-02-08 15:56

On Tue, 26 Feb 2008 12:26:22 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>igen, jeg har brugt gendannelses punkt og jeg har prøvet Tuneup utilities
Hvis du har renset maskinen grundigt og der stadig er problemer, så
prøv at gennemgå denne hjælpeside:
http://www.techsupportforum.com/611201-post13.html
Der er 21 råd, bemærk på første linie bemærkningen
'A malware-free computer that has undergone the five-step process'

Erik Helmer Nielsen