MS Windows
briani 27239
Adgang til passwordbeskyttet bibliotek
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-02-08 10:29

WinXP. Jeg har skiftet harddisk, men har beholdt den gamle som slave på
D-drevet. Under installationen af den nye harddisk har jeg ændret
logon-navn. Nu vil jeg så gerne have adgang til biblioteket "Dokumenter",
der ligger på "D:\Documents and Settings\Gl log-on navn\". Jeg bliver dog
nægtet adgang. Har prøvet at logge på som administrator (som også er mig),
men det er lukket land

Er det ikke muligt for mig at hente mine gamle data på D-drevet?

Lars

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 26-02-08 10:46

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er lukket land
>
> Er det ikke muligt for mig at hente mine gamle data på D-drevet?

Prøv at kigge hér:
http://support.microsoft.com/kb/308421/da

--
med venlig hilsen

Henrik, Aalborg

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 28-02-08 21:20

> Prøv at kigge hér:
> http://support.microsoft.com/kb/308421/da

Udemærket link, men jeg kom desværre ikke helt igennem, da jeg fik problemer
med valg af administrator

Jeg kom dog på at skifte harddisken tilbage så den gamle atter blev master
og så kopierede jeg de manglende filer ud på et ikke skrivebeskyttet sted.
Herefter tilbage til den nye harddisk og så hente de ønskede filer fra den
nye placering. Det fungerede.

Tak for hjælpen

Lars