MS Windows
briani 27239
DNS-server : 208.67.222.222 Indtastning væ~
Fra : jama

Dato : 25-02-08 12:47

Undre Mig over indtastning af ip adr. forsvinder

Når Jeg taster det ind under egenskaber i Internetprotokol (tcp/ip)
DNS-server : 208.67.222.222
Alternativ DNS-server : 208.67.220.220
Så er disse væk næste gang Jeg åbner og ser efter, jeg har brugt det før u.
det forsvandt, er det fordig jeg kun har
Klientprogram til Microsoft-netværk og Internetprotokol(TCP/IP) da jeg ikke
har noget med fjernforbindelse og læste så var det best at fjerne visse
tjenester og kun ha disse to
jvf denne tråd
Mvh.Jama

kk skrev blandt andet:

> Du kan sikkert finde hjælp her:
>
> http://www.t29.dk/madsen/tjenester_winxp_sp1.pdf
>
> i denne udmærkede redegørelse.

Mon ikke snarere det er denne der er aktuel:
http://www.t29.dk/madsen/tjenester_winxp_sp2.pdf
JBJ skriver at det er XP m. SP2 det drejer sig om

--
vh
Ole C