MS Windows
briani 27239
Langsom computer
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 24-02-08 19:17

Hvad er den bedste løsning (bortset fra den ultimative, at formatere og
geninstallere) når man vil have sin computer op på fordums hastighed. Findes
der et sobert registry cleaning program der virker effektivt?

VH
Jørgen

Fra : kep

Dato : 24-02-08 20:19

"Jørgen Kærsgaard" <jkaersgaard@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstallere) når man vil have sin computer op på fordums hastighed.
> Findes der et sobert registry cleaning program der virker effektivt?

Hej
Jeg bruger CCleaner - programmet er gratis
http://www.ccleaner.com/
og
jv16 PowerTools - programmet er gratis i 30 dage
http://www.macecraft.com/

De holder computeren godt kørende

Måske er der også noget du kan bruge her
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41121

kep

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-02-08 20:25

Den 24-02-08 19.17 skrev Jørgen Kærsgaard følgende:
> Hvad er den bedste løsning (bortset fra den ultimative, at formatere og
> geninstallere) når man vil have sin computer op på fordums hastighed. Findes
> der et sobert registry cleaning program der virker effektivt?

Mon ikke problemet ligger andre steder end i registreringsdatabasen.
Tjek, hvilke programmer du har kørende, og hvilke tjenester der fx
starter sammen med computeren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.