MS Windows
briani 27239
ikonfejl på Vista Ultimate
Fra : Mugge

Dato : 24-02-08 18:36

Hej, har et underligt problem på min Acer TM 8400. Nogle af ikonerne på
skrivebordet har ved visning i klassiske ikoner og i mellemstore ikoner en
sort fane over, som bliver mindre jo større man gør ikonerne.
Nogle der kan hjælpe mig med det problem?

Med venlig hilsen
Mugge

Fra : Radioamatør

Dato : 24-02-08 22:52

"Mugge" <ninka48@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:47c1ab00$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> mellemstore ikoner en sort fane over, som bliver mindre jo større man gør ikonerne.
> Nogle der kan hjælpe mig med det problem?

Hvis jeg forstår dig rigtigt, må det være genvejspilene du mener.

Dem kan du fjerne manuelt sådan.

1. Open Regedit (Start -> Run -> type "Regedit") (withoutquotes)

2. Navigate to:

HKEY_CLASSES_ROOT -> lnkfile (LNKFILE)

3. Delete the following key "IsShorcut"

4. Close REGEDIT and Restart your computer.

RESTART din machine.

Poul

Fra : Per

Dato : 25-02-08 08:56

Radioamatør wrote:
> "Mugge" <ninka48@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg forstår dig rigtigt, må det være genvejspilene du mener.
>
> Dem kan du fjerne manuelt sådan.

Eller med et program, hvis du synes det er nemmere

http://www.pcworld.dk/download/81/1614

mvh. Per

Fra : Mugge

Dato : 25-02-08 09:18