MS Windows
briani 27239
Visning af lydstyrke på skærm
Fra : JeGy

Dato : 24-02-08 16:17

Hej,

hvordan får jeg vist lydstyke på skærmen når jeg skruer op eller ned på
tastaturet.
Det samme gælder f. eks. caps lock

--
Venlig hilsen
Jens Gydesen

There are 10 kind of people in this world, those who understand the binary
number system,
and those who don't.....

Fra : KentBM

Dato : 24-02-08 17:51

JeGy wrote:
> hvordan får jeg vist lydstyke på skærmen når jeg skruer op eller ned på
> tastaturet.
> Det samme gælder f. eks. caps lock
Du skriver ikke noget om, hvilket tastatur, som det drejer sig om. Ved
Logitech og installering af det medfølgende program burde det drejes sig
om at hakke af i de rigtige felter.

--

Kent

Fra : JeGy

Dato : 24-02-08 22:35

Hej Kent,

når jeg installerer den nyeste Logitech software får jeg slet ingen
muligheder, heller ikke opsætning af mus ect.

Måske det er problemet, men hvad gør jeg?

Mvh Jens

Fra : Ole C

Dato : 24-02-08 23:04

JeGy skrev blandt andet:

> når jeg installerer den nyeste Logitech software får jeg slet ingen
> muligheder, heller ikke opsætning af mus ect.

Heller ikke i Kontrolpanel?

--
vh
Ole C

Fra : Lars E. P.

Dato : 25-02-08 07:57

Sun, 24 Feb 2008 22:35:19 +0100, skrev "JeGy"
<gydesen.jensREMOVE@THISgmail.com> :

> [...]
>muligheder, heller ikke opsætning af mus ect.
>
>Måske det er problemet, men hvad gør jeg?

Prøv at undersøge om der er installeret et program der hedder iTouch.
Det skulle være på den disc der fulgte med tastaturet.

Ellers kan du hente det her:

http://itouch.logitech.com/dan/mysites.cfm

Hilsen Lars

Fra : JeGy

Dato : 25-02-08 21:03

Tak for det, det hjalp!

Mvh Jens

Fra : JeGy

Dato : 25-02-08 21:14

Hej igen,

ved du også hvad jeg skal downloade for kunne anvende "extra"- knapperne på
min MX1000 laser mus?

Venlig hilsen Jens

Fra : Lars E. P.

Dato : 26-02-08 10:44

Mon, 25 Feb 2008 21:13:55 +0100, skrev "JeGy"
> [...]

>Hej igen,
>
>ved du også hvad jeg skal downloade for kunne anvende "extra"- knapperne på

Progammet hedder SetPoint og skulle også ligge på den CD der fulgte
med musen.

Ellers kan den hentes her:

http://www.logitech.com/index.cfm/428/783&cl=dk,da

Hilsen Lars

Fra : KentBM

Dato : 26-02-08 15:17

Lars E. P. wrote:

> Progammet hedder SetPoint og skulle også ligge på den CD der fulgte
> med musen.
Setpoint har så vidt jeg ved afløst iTouch, så der i dag kun er et
program til både mus og tastatur nemlig SetPoint. Så det skulle være nok
at installere SetPoint.

--

Kent

Fra : JeGy

Dato : 26-02-08 17:55

Hej Lars,

Tak for tipset......

Nu er det bare lige sådan, at når jeg har installeret SetPoint 4.4 og jeg
kører det,
så har jeg kun et faneblad foroven, det hedder "Værktøj" og 2 faneblade i
venstre side,
det ene er mærket "i - Flere oplysninger", det andet er "Logo - Adgang til
Software".

Mangler der ikke nogle faneblade?

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-02-08 13:00

Tue, 26 Feb 2008 17:55:15 +0100, skrev "JeGy"
> [...]

>venstre side,
>det ene er mærket "i - Flere oplysninger", det andet er "Logo - Adgang til

I min SetPoint, der er en anden version end den du bruger, er der også
en fane der hedder 'Min mus' og det er der jeg kan indstille
funktionen af de forskellige knapper

Jeg har på fornemmelsen, at du ikke har fået installeret musen korrekt
med den CD der fulgte med musen. Hvis du bare har tilsluttet musen,
vil der blive brugt en standarddriver, og så kan du ikke
indstille/bruge de knapper der er specielle for din mus.

Og så kan jeg se at din mus kan bruges både på PS/2 - og USB porten.
Hvis du har en PS/2 port på din computer, så brug den - der skulle
følge en adapter med.

Hilsen Lars

Fra : JeGy

Dato : 27-02-08 21:32

Hej Lars,

Så er ved at være der igen, jeg har nu foretaget følgende:

- Afinstalleret de eksisterende Logitech programmer og slettet deres foldere
- Genstartet det antal krævede gange
- Fundet CD'en frem fra loftet, den lå i origal kassen fra Mx1000 musen
- Installeret SetPoint 2.11c

Og intet er blevet bedre, stadig ikke noget der bare ligner mere end 2
faneblade, som tidligere beskrevet.

Jeg har checket driveren i enhedshåndtering, den har version 2.11

Når jeg tænker tilbage fra engang sidste år, så mener jeg at det har virket
rigtigt fra starten,
og så er det ophørt på et eller andet tidspunkt.
Det virkede også på min gamle PC.

Hvad gør jeg nu?
Skal der gøres noget i registreringsdatabasen? Eller hvad?
Kan en eller anden windåse-DLL være smadret?

På forhånd tak

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 28-02-08 22:40

JeGy wrote:
> [...]
>
> Hvad gør jeg nu?
> Skal der gøres noget i registreringsdatabasen? Eller hvad?
> Kan en eller anden windåse-DLL være smadret?

Prøv at installere setpoint 4.24.99 som du kan hente fra
logitechs hjemmeside.

Det er et kendt problem at XP smider driveren til specielt
logitechs mus.

--
Lasse Skovsager

Fra : JeGy

Dato : 29-02-08 15:54

Hej Lasse,

Tak for tipset, 4.24.99 er nu installeret, men det gav ikke nogen
forbedring....

Mvh Jens

Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-02-08 23:07

Jeg har noget af det samme problem med min MX610 mus, som nu efter jeg
er gået over til WinVista heller ikke kan indstilles. Da jeg kørte
WinXP virkede det fint.
Jeg har prøvet både med installations-cd'en og med at hente Setpoint
over nettet, men intet af det virker.
Det er i øvrigt ikke den eneste ting der er blevet værre fra WinXP til
WinVista. Jeg synes ikke Microsoft har ære af Vista.
Hans

Fra : JeGy

Dato : 02-03-08 22:17

Hej,

nu er det altså XP jeg kører med, og behøver ikke atskifte til XP for få
problemer.

Mit Logitech mus&keyboard er ikke løst endnu.

mvh Jens