MS Windows
briani 27239
Software til tapebackup
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 24-02-08 01:13

Mangler noget software til at tage backup med.
Har en Seagate 20/40gb DAT båndstation.
Men hvilken software skal jeg bruge ? Skal også kunne bruges til de
netværksdrev som jeg har på min PC:
Jeg kører XP...

Nogen forslag ?

--
www.fidolinux.dk
UIN: 44387189

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-02-08 01:27

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNMIGfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har en Seagate 20/40gb DAT båndstation.
> Men hvilken software skal jeg bruge ? Skal også kunne bruges til de

Veritas backupexec kunne være et godt bud.
Ellers er ntbackup ikke så frygtelig som man skulle tro.

/Dennis

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 24-02-08 11:10

> Veritas backupexec kunne være et godt bud.

Men hvilken version når det er til XP ? Syntes kun jeg kan finde til
servere, og deres recovery version til desktop ser ikke ud til at kunne
bruge tapedrev... Eller måske er jeg bare blind ;)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-02-08 11:20

On Sun, 24 Feb 2008 01:12:57 +0100, "Fidolinux.dk"
<fidolinux@FJERNMIGfidolinux.dk> wrote:

> [...]
>Har en Seagate 20/40gb DAT båndstation.
>Men hvilken software skal jeg bruge ? Skal også kunne bruges til de

XPs egen backup, også kaldet "sikkerhedskopiering"
Prøv lige om den ikke kan det du har brug for.

/Hans