MS Windows
briani 27239
Dubletter
Fra : Ham selv

Dato : 23-02-08 14:48

Hejsa NG

Jeg har en hel del ens filer liggende rundt omkring på min HD og det er
noget fyldigt rod.

Så nu leder jeg efter et lille fikst program - freeware - der lige kan vise
mig dubletterne.

Findes det?

Hamselv

Fra : Göran Wennerström

Dato : 23-02-08 15:17

"Ham selv" <fake@fake.fake> wrote

> [...]
> noget fyldigt rod.
>
> Så nu leder jeg efter et lille fikst program - freeware - der lige kan

Et godt et:

http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller

Venlig hilsen Göran.

Fra : Ham selv

Dato : 23-02-08 15:50

"Göran Wennerström" <gw@post.olivant.fo> skrev i meddelelsen

> "Ham selv" <fake@fake.fake> wrote

> Et godt et:
>
> http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller
>
> Venlig hilsen Göran.

takker - den prøver jeg

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-02-08 20:43

Ham selv skrev:
> [...]
> noget fyldigt rod.
>
> Så nu leder jeg efter et lille fikst program - freeware - der lige kan

Total Commander (tidl. Windows Commander) har
denne facilitet.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Ham selv

Dato : 23-02-08 20:50

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Total Commander (tidl. Windows Commander) har
> denne facilitet.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen Farum Jensen
> Håndbog i webdesign: http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
> Webdesign med stylesheets: http://webdesign101.dk/cssbog/
> .

For et par minutter siden brugte jeg DoubleKiller og det ku det det sku.

Men ellers tak for tippet og også tak for DoubleKiller-tippet.

Herligt med sådan et sted som dette hvor man kan få hjælp af en masse
kloge-åger!!

Hamselv