MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
SP3 rc2 engelsk frigivet
Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-02-08 00:14

Til dem der har boet i en hule de sidste par dage:
SP3 rc2 engelsk frigivet

Et skridt tættere på den længe ventede Sp3 til XP, dog kun på engelsk i
første omgang.

Link til den lidt kreative installationsmetode:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=114f3599-12af-42b2-aab1-b969a62c68a7&displaylang=en

http://tinyurl.com/yvwl6x

Fra : Ole C

Dato : 23-02-08 00:29

Sune Storgaard skrev blandt andet:

> Til dem der har boet i en hule de sidste par dage:
> SP3 rc2 engelsk frigivet

RC står "Release Candidate" - så det er stadig ikke den endelige
version.......

--
vh
Ole C

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-02-08 00:55

On Sat, 23 Feb 2008 00:29:21 +0100, "Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk>
wrote:

>RC står "Release Candidate" - så det er stadig ikke den endelige
>version.......
MS skriver "Windows XP Service Pack 3 will be offered on Windows
Update when Service Pack 3 releases in the first half of 2008."
Så vent en 4 måneder endnu, så burde den være der.

/Hans

Fra : Ole Christiansen

Dato : 23-02-08 09:57

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> RC står "Release Candidate" - så det er stadig ikke den endelige
> version.......
>
> --
> vh
> Ole C

Må KUN installeres i et testmiljø.

Fra : Ole C

Dato : 23-02-08 00:42

Sune Storgaard skrev blandt andet:

> Et skridt tættere på den længe ventede Sp3 til XP, dog kun på engelsk
> i første omgang.

Nå, for Søren.
Det er det der sker når man bor i en hule - man glemmer at kigge nedad

Sorry!

--
vh
Ole C

Fra : jama

Dato : 23-02-08 00:43

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse
> [...]
> første omgang.
>
> Link til den lidt kreative installationsmetode:

Det er da snart længe siden jeg så denne Beta sp3. første gang.
Mvh.Jama

Fra : N_B_DK

Dato : 23-02-08 01:07

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
> Det er da snart længe siden jeg så denne Beta sp3. første gang.

Beta3 og RC3 er IKKE det samme.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.