MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjernskrivebord i XP Pro
Fra : Lene Larsen

Dato : 21-02-08 19:47

Hej

Jeg har prøver at logge på fjernskrivebord på en Server 2003 R2, og her er
der mulighed for 2 samtidig kan logge på fjernskrivebord. Når man står ved
den pågældende server kan man arbejde på den og kan ikke se der er logget
nogle på via fjernskrivebord.

Jeg ønsker nu at kunne logge på min PC (XP Pro) hjemme via fjernskrivebord
og gør følgende.
Computeren er startet op med konto X, og står tænt, forsøger jeg nu ude fra,
at logge på som administrator, oplever brugeren der sidder og arbejder på
konto X, at hun logger af og han ser billede med de 2 kontis Adm og X.

Er det ikke muligt at logge på fjernskrivebord i Win XP Pro uden at generer
den konto der er i drift ?

Mvh
Lene.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-02-08 20:01

Lene Larsen skrev:
> [...]
>
> Er det ikke muligt at logge på fjernskrivebord i Win XP Pro uden at generer

Hej Lene
Der kan kun være en bruger ad gangen. Brugeren bliver logget af, hvis
der forbindes via fjernskrivebord !

Hilsen
Michael