MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
lyd problem
Fra : JBJ

Dato : 20-02-08 14:31

Efter jeg har installeret Real audio er der gået ged i et eller andet, når
jeg går ind på denne web side:

http://www.freewebs.com/hus2007/index.htm

er det meningen at der skal afspilles midi lyd. Men her kommer Real Player
op med auto update og siger den leder efter en update så den kan afspille,
dog finder den ikke nogen update og jeg kan så bare lukke popup vinduet.

Jeg har via kontrol panel og Standardprogrammer sat .AU og .MID samt .MIDI
til at blive afspillet med WMP men det hjalp ikke noget det er stadig real
player der gør det.
Jeg har slået .MID fra i realplayer men det er stadig den som afspiller.

Hvad har jeg glemt eller er det bare endnu en fejl i Vista som gør at man
kan indstille hvilke programmer der skal gøre hvad, men det har ingen
effekt?

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 21-02-08 12:31

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad har jeg glemt eller er det bare endnu en fejl i Vista som gør at man
> kan indstille hvilke programmer der skal gøre hvad, men det har ingen

Løste problemet ved at installere Quicktime, den overtog så .MID og .MIDI :)

Bare åndsvagt at Vista har en funktion til at tildele programmer til
filtyper men det virker ikke ordentligt - men det er der jo så meget der
ikke gør i Vista.

JBJ