MS Windows
briani 27239
Vista wlan aes proglemer
Fra : Rob

Dato : 20-02-08 11:08

Hej

En af mine venner har en bærbarpc med Vista Home Premiun installeret. Men
hendes problem er at hun ikke kan komme på det trådløse netværk.
Pc´n kan godt se netværket, men hun kan bare ikke komme på (det har godt nok
lykkes et par gange).
AP er sat til WPA-PSK AES, og jeg har hørt at Vista har lidt problemer med
AES.

Så jeg vil lige høre om her skulle sidde en med et godt råd.

Hilsen Robert

Fra : jama

Dato : 20-02-08 13:14

"Rob" <robert.__g@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> AES.
>
> Så jeg vil lige høre om her skulle sidde en med et godt råd.

Igen en lidt utilfreds Vista kunde. XP er atter vejen frem.
Mvh.Jama

Fra : David

Dato : 20-02-08 13:41

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Mvh.Jama

Tak og det kan man bruge til en masse når man i dag får en pc leveret med
vista som standard.

Lidt hjælp i stedet for spydige kommentarer ville være rart.

Har selv samme problem med min vista pc mens min xp kører fint.
Men derfor er problemet ikke løst .

ikke alle har råd og tid til at købe en xp og lave en installation af pc'en,
desuden ryger garantien på al software.

Fra : Rob

Dato : 21-02-08 09:30

Ja jeg kan da godt blive enige om at Vista, desværre er noget skod.
Men da det ikke er min pc, så må jeg jo finde en løsning.
Istedet for at bruge AES vil jeg prøve med TKIP, og måske vil Vista så
acceptere det???

/Rob