MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mp3 splitter
Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-02-08 10:34

Jeg har brug for at splitte mp3 i mindre bidder.

Der findes en del kommercielle programmer, men jeg vil helst have freeware.
De freeware jeg har fundet har man ikke kunnet download eller været fronter
til spam sider :-/

Jeg skulle helst kunne sige at en eller flere mp3'er tilsammen skulle udgøre
99 bidder.

Kender I et der kan?
Audacity?

Fra : Jim

Dato : 20-02-08 12:29

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> fronter til spam sider :-/
>
> Jeg skulle helst kunne sige at en eller flere mp3'er tilsammen skulle

Algorithmix Audio Restoration. Det følger bl.a. med den lille smarte gadget
Phono PreAmp iVinyl fra Terratec.
Man indspiller i .wav-format, og derefter splitter man med programmet.
Jeg bruger det til indspilning af mine gamle LP'er, hvorefter jeg
konverterer til .vma-format med Audiograbber.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-02-08 12:53

> Man indspiller i .wav-format

Nej nej

Stor mp3 => mange små mp3

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-02-08 13:42

Den 20-02-08 12.53 skrev Jens Thomsen følgende:

> Nej nej
> Stor mp3 => mange små mp3

Mp3DirectCut kan opdele mp3-filer - endda uden kvalitetstab. Jeg kan
ikke lige huske, om programmet kan opdele automatisk, som du tidligere
har skrevet, men du kan i hvert fald uden problemer opdele manuelt.

Programmet er gratis:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-mp3directcut.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

Fra : Spirit

Dato : 20-02-08 13:51

> Der findes en del kommercielle programmer, men jeg vil helst have
> freeware.

Sound Forge 8; skal du lave noget ordentligt, så betal lidt for det.
så kan du klippe melodier i tusind stykker, med både fade in og out.
SP

Fra : Max

Dato : 20-02-08 14:40

Hej Jens