/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
problem i Vista
Fra : sigurno


Dato : 19-02-08 21:53

Hej er der måske nogen som kan gætte hvad det er jeg har mistet af
"komponent/er. Java er uptodate men de røde krydser forekommer på nogle
www. sider. Tilsyneladende "knapper" til at klikke på eller tekstboxe, på
dette link er det særle slemt.
http://www.kronespecialisten.dk/KroneSpecialisten.html
Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med siden
åben og man kan se alle di røde krydser . http://home21.inet.tele.dk/egc/


Mvh.

Sigurno



 
 
Kim Ludvigsen (19-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 19-02-08 22:26

Den 19-02-08 21.53 skrev sigurno følgende:

> http://www.kronespecialisten.dk/KroneSpecialisten.html
> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med siden
> åben og man kan se alle di røde krydser . http://home21.inet.tele.dk/egc/

Hvor er det dog dejligt at få præsenteret et problem så godt. Du gør det
nemt at finde mulige årsager i modsætning til dem, der blot skriver, at
de ser røde kryder på nogle sider. Skønt!

Stort set alt på siden består af billeder, så de røde krydser skyldes
altså ikke Java eller andet avanceret. Mit gæt er, at du har et
sikkerhedsprogram af en art, som prøver at blokere for reklamer. Og at
det simpelt tager fejl på denne side. Du har vel ikke Nortons
programpakke installeret?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere
mellem pc og USB-nøgle eller mellem forskellige netværkssteder.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (19-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 19-02-08 22:45


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:47bb4963$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 19-02-08 21.53 skrev sigurno følgende:
>
>> http://www.kronespecialisten.dk/KroneSpecialisten.html
>> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med
>> siden åben og man kan se alle di røde krydser .
>> http://home21.inet.tele.dk/egc/
>
Hej Kim

Nej, jeg har tdc's sikkerhedspakke Noemann.
Hvis du kigger på linket til den side med krydserne, så vil jeg mene at det
er tekstboxe eller skal vi kalde det tabeller, men hvorfor kan man se nogle
af "boksene".
Kigf på dette link http://www.kronespecialisten.dk/KroneSpecialisten.html
og mit skærmbillede: http://home21.inet.tele.dk/egc/
Jeg syntes ikke det er reklamer.
På nogle sider er det blot et eller to krydser. Som er til at klikke på,
altså "Knapper" f.eks. tryk på et "søg" felt.


Mvh.

Sigurno



Kim Ludvigsen (19-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 19-02-08 23:29

Den 19-02-08 22.45 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg har tdc's sikkerhedspakke Noemann.

Måske den har en lignende reklamefilter-funktion?

> Hvis du kigger på linket til den side med krydserne, så vil jeg mene at det
> er tekstboxe eller skal vi kalde det tabeller, men hvorfor kan man se nogle
> af "boksene".

Det /burde/ være tekstbokse, men hele siden er opbygget af billeder.
Teksten er også lavet med billeder - de vil vel undgå at blive
indekseret af Google

Det er netop det, at du kan se nogle af billederne, der får mig til at
mistænke et program, der forsøger at blokere for reklamer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (19-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 19-02-08 23:34


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:47bb5811$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 19-02-08 22.45 skrev sigurno følgende:
>> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er netop det, at du kan se nogle af billederne, der får mig til at
> mistænke et program, der forsøger at blokere for reklamer.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Men hvordan finder jeg ud af det. Skal jeg stoppe/slå fra min virusscanner
og så slå siden op og se om det er bedre.? Jeg vil kigge på det.

Sigurno



Kim Ludvigsen (19-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 19-02-08 23:47

Den 19-02-08 23.34 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
>>
>> Det er netop det, at du kan se nogle af billederne, der får mig til at
>> mistænke et program, der forsøger at blokere for reklamer.

> Men hvordan finder jeg ud af det. Skal jeg stoppe/slå fra min virusscanner
> og så slå siden op og se om det er bedre.? Jeg vil kigge på det.

Det er nok ikke virusscanneren, der blokerer. Men nogle af
sikkerhedspakkerne indeholder en række programmer fx antivirus,
antispyware, firewall og reklamestopper. Og det er sidstnævnte, der kan
være på spil her. Jeg kender ikke Norman, så jeg ved ikke, om den
indeholder et sådant program.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (20-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 20-02-08 09:31


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47bb5c72$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 19-02-08 23.34 skrev sigurno følgende:
>> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
> antispyware, firewall og reklamestopper. Og det er sidstnævnte, der kan
> være på spil her. Jeg kender ikke Norman, så jeg ved ikke, om den
> indeholder et sådant program.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.
> http://kimludvigsen.dk
Den side med de mange røde krydser, er den værste. De fleste andre sider er
fine. Der er denne:
http://find.tdconline.dk/google.php?searching=yes&q=skel&searcharea=dk
hvor derkommer et kryds for oven ved siden af søgfeltet, altså den man
klikker på for at søge det ord man har skrevet, og det er vel ikke noget som
kan høre ind under blokering. Jeg kan ikke finde en løsning. Jeg har prøvet
en gendannelse en måned tilbage men det hjalp ikke, øv.

Mvh.

Sigurno


Kim Ludvigsen (20-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 20-02-08 10:56

Den 20-02-08 09.30 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

>> antispyware, firewall og reklamestopper. Og det er sidstnævnte, der kan
>> være på spil her. Jeg kender ikke Norman, så jeg ved ikke, om den
>> indeholder et sådant program.

> Den side med de mange røde krydser, er den værste. De fleste andre sider er
> fine. Der er denne:
> http://find.tdconline.dk/google.php?searching=yes&q=skel&searcharea=dk
> hvor derkommer et kryds for oven ved siden af søgfeltet, altså den man
> klikker på for at søge det ord man har skrevet, og det er vel ikke noget som
> kan høre ind under blokering. Jeg kan ikke finde en løsning. Jeg har prøvet
> en gendannelse en måned tilbage men det hjalp ikke, øv.

En gendannelse hjælper ikke, hvis det er et program, der ligger og
blokerer for "reklamer".

Du kan også prøve at slette midlertidige internetfiler, men jeg tror, at
sandsynligheden for en reklamestopper er større.

Slet midlertidige internetfiler:
Funktioner => Internet indstillinger =>
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html#fejl

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.
http://kimludvigsen.dk

Rune (21-02-2008)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 21-02-08 00:56

sigurno skrev:

> http://www.kronespecialisten.dk/KroneSpecialisten.html
> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med siden
> åben og man kan se alle di røde krydser . http://home21.inet.tele.dk/egc/
>

Alle de røde kryds er png-filer, som består af grafik og tekst.

Måske mangler du et kodec.

Du kan fx. prøve at installere en billedbrowser, som denne freeware:

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

men om det løser dit problem ved jeg ikke.

Rune

Kim Ludvigsen (21-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 21-02-08 02:07

Den 21-02-08 00.55 skrev Rune følgende:
> sigurno skrev:
>
>> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med siden
>> åben og man kan se alle di røde krydser . http://home21.inet.tele.dk/egc/
>
> Alle de røde kryds er png-filer, som består af grafik og tekst.
> Måske mangler du et kodec.

Nej, alle grafiske browsere understøtter billeder i png-formatet.
Internet Explorer 6 har problemer med variabel gennemsigtighed, men
billedet vil stadig blive vist, om end ikke korrekt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det
gratis program iTunes.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (21-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 21-02-08 17:59


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47bcceca$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> sigurno skrev:
>>
>>> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med
>>> siden åben og man kan se alle di røde krydser .
>>> http://home21.inet.tele.dk/egc/
>>

Altså, det hjælper ikke at jeg slår On-access scanneren fra. Det er både
spy og virusscan, jeg kan ikke se at der er reklamescanner. Please du må
have et andet bud.

Mvh.
Sigurno


Kim Ludvigsen (21-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 21-02-08 20:12

Den 21-02-08 17.58 skrev sigurno følgende:

> Altså, det hjælper ikke at jeg slår On-access scanneren fra. Det er både
> spy og virusscan, jeg kan ikke se at der er reklamescanner. Please du må
> have et andet bud.

Det er nok nærmere en del af en firewall. Men det behøver selvfølgelig
ikke være Norman, der blokerer. Det kan også være et andet program.
Eller noget helt tredje.

Du kan evt. prøve at installere en alternativ browser, som fx Firefox,
for at se, om du her får samme fejl.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (25-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 25-02-08 18:24


"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i meddelelsen
news:47bdadbc$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> news:47bcceca$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> sigurno skrev:
>>>
>>>> Og så et link til min side, hvor jeg har et billede af min skærm, med
>>>> siden åben og man kan se alle di røde krydser .
>>>> http://home21.inet.tele.dk/egc/

Problemet er ikke løst. Men
Der er kommet tekst på siden om tandlægerne. Det store felt til højre med
tekst er nu synligt(derfor får du o.s.v.)Et lille felt til venstre(Vi er
spec. o.s.v.) Og trkst nederst til venstre (ring og bestil tid).
Men jeg lavede en gendannelse halvanden måned tilbage og det hjalp ikke på
krydserne. men forstyrrede noget andet. Så lavede jeg en gendannelse fire
dage tilbage og så var genen væk. Og nogle af de røde krydser på tandl.
siden forsvandt, som sagt.
Men der er stadig røde krydser på andre sider. Så hvis nogen skulle få en
lys ide så skriv til gismo@events.dk

Sigurno


Kim Ludvigsen (25-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 25-02-08 20:46

Den 25-02-08 18.24 skrev sigurno følgende:

> Problemet er ikke løst. Men
> Der er kommet tekst på siden om tandlægerne.

Rart at se, at nogle lytter til gode råd. Tandlægen skrev i en anden
gruppe, og jeg forklarede ham, at det var et problem at bruge billeder
til at vise tekst.

> Men der er stadig røde krydser på andre sider.

Også på mine sider? I så fald har gendannelsen ikke virket, og de
forsvundne røde krydser på tandlægesiden skyldes sikkert udskiftningen
af billeder med tekst.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk
søgefelt til Google i proceslinjen.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (26-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 26-02-08 07:44


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47c31aef$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 25-02-08 18.24 skrev sigurno følgende:
>
>
> Også på mine sider? I så fald har gendannelsen ikke virket, og de
> forsvundne røde krydser på tandlægesiden skyldes sikkert udskiftningen af
> billeder med tekst.


Alle tegningerne mangler (røde krydser)
og på tdc siden. Kun et lille, som hele tiden.
http://kimludvigsen.dk/index.html

Da jeg havde lavet en gendannelse, kom der en medd. hver gang jeg tændte
pc'en. Det var et program, Wind.installer kunne ikke finde en fil , som den
ville install. noget. Så lavede jeg en gendannelse fire dage bagud, så var
den væk og alt i orden bortset fra røde krydser.

Alle tegningerne mangler (røde krydser)
og på tdc siden.

Sigurno


Rune (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 22-02-08 00:05

Kim Ludvigsen skrev:
> Den 21-02-08 00.55 skrev Rune følgende:

>
> Nej, alle grafiske browsere understøtter billeder i png-formatet.
> Internet Explorer 6 har problemer med variabel gennemsigtighed, men
> billedet vil stadig blive vist, om end ikke korrekt.
>

Ja, det mente jeg også, men var ikke sikker og så du'er det jo ikke at
skrive det.

Men hvorfor tror du at det er en "reklameblokker" der skulle blokkere
for png-billederne, men ikke jpg-billederne på siden?

Rune

Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 00:17

Den 22-02-08 00.05 skrev Rune følgende:
> Kim Ludvigsen skrev:
>
>> Nej, alle grafiske browsere understøtter billeder i png-formatet.
>> Internet Explorer 6 har problemer med variabel gennemsigtighed, men
>> billedet vil stadig blive vist, om end ikke korrekt.
>
> Men hvorfor tror du at det er en "reklameblokker" der skulle blokkere
> for png-billederne, men ikke jpg-billederne på siden?

Jeg må erkende, at jeg ikke har tjekket billedformaterne på siden. Det
er selvfølgelig slående, hvis alle de blokerede er i ét format, mens
billeder i andre formater vises. Reklameblokkere blokerer vist især ud
fra billedstørrelser og ikke ud fra formater.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 12:45


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:47be066d$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 00.05 skrev Rune følgende:
>> Kim Ludvigsen skrev:
>>

Jeg har lagt et billede til op. Hvis i gider at se på det. Det er en tdc
side, der er kun eet rødt kryds ved søg. Kan det give noget nyt?
http://find.tdconline.dk/google.php?searching=yes&q=skat&searcharea=dk


Mvh.

Sigurno



Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 14:14

Den 22-02-08 12.44 skrev sigurno følgende:

> Jeg har lagt et billede til op. Hvis i gider at se på det. Det er en tdc
> side, der er kun eet rødt kryds ved søg. Kan det give noget nyt?
> http://find.tdconline.dk/google.php?searching=yes&q=skat&searcharea=dk

Har du prøvet at installere en alternativ browser? Det er ikke fordi, du
skal udskifte Internet Explorer, men mere for at se, om problemet stadig
er der. I så fald kan vi være helt sikre på, at problemet ikke ligger i
Internet Explorer, men i et andet program eller i selve Windows.

Du kan fx hente Firefox her:
http://mozilladanmark.dk/produkter og du kan altid slette programmet
igen bagefter, hvis du ikke har lyst til at lære det nærmere at kende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for
eksempel miles og kilometre, ounce og gram samt fahrenheit og celcius.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 14:22


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47becaaf$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 12.44 skrev sigurno følgende:
>
>> Jeg har lagt et billede til op. Hvis i gider at se på det. Det er en tdc
>> side, der er kun eet rødt kryds ved søg. Kan det give noget nyt?
>> http://find.tdconline.dk/google.php?searching=yes&q=skat&searcharea=dk
>
> Har du prøvet at installere en alternativ browser? Det er ikke fordi, du
> skal udskifte Internet Explorer, men mere for at se, om problemet stadig
> er der. I så fald kan vi være helt sikre på, at problemet ikke ligger i
> Internet Explorer, men i et andet program eller i selve Windows.
>
> Du kan fx hente Firefox her:
> http://mozilladanmark.dk/produkter og du kan altid slette programmet igen
> bagefter, hvis du ikke har lyst til at lære det nærmere at kende.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
Kommer jeg ikke i konflikt med "noget"? Så prøver jeg at inst. Firefox. Jeg
er ikke nogen ørn til det her.

Sigurno


Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 15:41

Den 22-02-08 14.22 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Har du prøvet at installere en alternativ browser?
>
> Kommer jeg ikke i konflikt med "noget"? Så prøver jeg at inst. Firefox. Jeg
> er ikke nogen ørn til det her.

Nej, du kan sagtens have to eller fem browsere installeret, og du kan
endda bruge dem samtidig. Du kan dog kun have én standardbrowser - det
er den, der bruges, når du fx klikker på et link i Outlook Express, og
det er den, som ligger øverst i din startmenu.

Hvis du vil beholde Internet Explorer som din standardbrowser, skal du
bare sige nej, når Firefox spørger dig (første gang du starter programmet).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 15:04


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47becaaf$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 12.44 skrev sigurno følgende:
> Du kan fx hente Firefox her:
> http://mozilladanmark.dk/produkter og du kan altid slette programmet igen
> bagefter, hvis du ikke har lyst til at lære det nærmere at kende.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen


Kig nu lige på min side igen. Ja, der gik lidt kage i det. Jeg skal altså
have mere tid. Jeg bruger outlook express og jeg kan ikke det der med at få
billeder til at være der hvor de skal være. Håber i kan se siden. Ved ikke
hvorfor de er ved siden af hinanden, sorry. Men det er forunderligt. Måske
kan du forklare hvad jeg så skal gøre. Og tillykke og tak indtil videre.
http://home21.inet.tele.dk/egc/

Mvh.

Sigurno


Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 15:46

Den 22-02-08 15.03 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
>
> Kig nu lige på min side igen.

Jeg kan se, at du har fået installeret Firefox, og der virker siden jo
fint. Det kan tyde på, at fejlen ligger i Internet Explorer og ikke som
jeg mistænkte i en reklamefjerner.

Prøv lige dette:
Luk Internet Explorer => Klik på Windows-logoet i proceslinjen => Alle
programmer => Tilbehør => Systemværktøjer => Internet Explorer (ingen
tilføjelsesprogrammer).

Og gå så ind på siderne og tjek, om billederne vises.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt dine data med stærk kryptering - velegnet til bærbare computere
og USB-nøgler.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 16:16


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47bee038$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 15.03 skrev sigurno følgende:

Jeg syntes der står Aktiveret ved alle
Sådan aktiveres et tilføjelsesprogram igen
1.. Klik for at åbne Internet Explorer.

2.. Klik på knappen Funktioner, klik på Administrer tilføjelsesprogrammer,
og klik derefter på Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer.

3.. Klik på Tilføjelsesprogrammer, der er blevet brugt i Internet Explorer
på listen Vis for at få vist alle tilføjelsesprogrammer.

4.. Klik på det tilføjelsesprogram, du vil aktivere, og klik derefter på
Aktiver.

5.. Gentag trin 4 for hvert tilføjelsesprogram, der skal aktiveres. Klik
på OK, når du er færdig.

Se også
Når jeg gør ovenstående, ser det altså ud som om alt er aktiveret?

Mvh.

Sigurno


Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 16:26

Den 22-02-08 16.16 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg syntes der står Aktiveret ved alle

Du skal slet ikke røre ved den slags endnu. Du skal først prøve at
starte uden tilføjelsesprogrammer. Virker siderne, så er det et
tilføjelsesprogram, der driller.

Skulle det være et tilføjelsesprogram, der driller, så skal du slå dem
alle fra, og så slå dem til ét ad ganegn, indtil fejlen atter opstår.
Men det kan vi vende tilbage til. Prøv lige først at starte uden
tilføjelsesprogrammer, og tjek, om billederne vises på de pågældende sider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 16:39


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47bee992$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 16.16 skrev sigurno følgende:
>> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Jeg syntes der står Aktiveret ved alle
>
> Du skal slet ikke røre ved den slags endnu. Du skal først prøve at starte
> uden tilføjelsesprogrammer. Virker siderne, så er det et
> tilføjelsesprogram, der driller.
>
> Skulle det være et tilføjelsesprogram, der driller, så skal du slå dem
> alle fra, og så slå dem til ét ad ganegn, indtil fejlen atter opstår. Men
> det kan vi vende tilbage til. Prøv lige først at starte uden
> tilføjelsesprogrammer, og tjek, om billederne vises på de pågældende
> sider.
>
der står
Alle tilføjelsesprogrammer til Internet Explorer, f.eks. ActiveX-objekter
eller værktøjslinjer, er slået fra. Nogle websider bliver muligvis ikke vist
korrekt.
Hvis du vil fortsætte til startsiden, skal du klikke på Startside.
Hvis du vil bruge browseren med tilføjelsesprogrammer, skal du lukke
Internet Explorer og derefter starte programmet igen
Gul Linje foroven med det lille blå emblem. tilføjelsesprogrammer er i
øjeblikket slået fra. og der er et rødt kryds i et lille felt Intern. kører
i øjeblik. u. tilføjelsesprog.


sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 16:40


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47bee992$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 16.16 skrev sigurno følgende:
>> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen



Glemte; Siden med de mange krydser virker ikke.

Sigurno


Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 17:00

Den 22-02-08 16.40 skrev sigurno følgende:

> Glemte; Siden med de mange krydser virker ikke.

Øv! Så er jeg løbet tør for forslag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.
http://kimludvigsen.dk

N/A (22-02-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 22-02-08 17:57



Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 17:57

Den 22-02-08 17.25 skrev sigurno følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
>>
>>> Glemte; Siden med de mange krydser virker ikke.
>>
>> Øv! Så er jeg løbet tør for forslag.
>
> Og andre sider med krydser heller ikke.

Jeg er lidt tilbage til at mistænke en reklamestopper af en art. Når
problemet også er der uden tilføjelsesprogrammer, så kunne det tyde på,
at fejlen ikke ligger i Internet Explorer. Du kan selvfølgelig altid
bruge Firefox i stedet, hvis det ikke lykkes at finde fejlen.

> Er der et hjemmesideprogr. som er lettere ed det gamle FrontpageExpres, hvor
> man ikke skal kunne HTML???

KompoZer:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.html
Et hæfte er lige på trapperne

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.
http://kimludvigsen.dk

sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 18:12


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
news:47befeef$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 17.25 skrev sigurno følgende:
>> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen


Altså, der er også røde krydser på Tip og trick siden på forsden alle
billederne har krydser. Jeg haar brugt så meget tid på at læse om det og
ikke fundet en løsning. Ja, jeg bruger så Firefox, men jeg hader når noget
ikke er i orden. tusind tak for din tålmodighed. Jeg graver videre. Skulle
du gide at læse det har jeg en mistænkt.
På min Startside, som er http://tdconline.dk/ var der en dag en reklame fra
HP. Det var en lille fil til download. Den skulle gøre det let, hvis man
ville kopiere eller udskrive noget fra en WWW side. Jeg installerede det, og
der kom et lille ikon øverst til højre på siden, ved siden af funktioner.
Det virkede som om der var noget galt. Når jeg ville lukke siden ved hj.a.
det røde kryds i højre øverste hjørne, blev siden helt hvid og det varede en
evighed, der kom en meddelse> Explore er holdt op med at virke og lukkes
ned. Jeg afinstallerede det lille program. Og så var alt i orden igen. Jeg
mener jeg mistænkte programmet for de røde krydser. Jeg har siden ikke
kunnet finde programmet igen, for så kunne jeg måske installere det igen og
se om krydserne forsvandt.

Sigurno


Kim Ludvigsen (22-02-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 22-02-08 18:32

Den 22-02-08 18.11 skrev sigurno følgende:

> Altså, der er også røde krydser på Tip og trick siden på forsden alle
> billederne har krydser.
....
> På min Startside, som er http://tdconline.dk/ var der en dag en reklame fra
> HP. Det var en lille fil til download.

Er det længe siden? Prøv at gendanne din Windows med et
gendannelsespunkt, der ligger før, du installerede HP-filen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt dine data med stærk kryptering - velegnet til bærbare computere
og USB-nøgler.
http://kimludvigsen.dk

Jørgen E. (26-02-2008)
Kommentar
Fra : Jørgen E.


Dato : 26-02-08 23:52


"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse
news:47bf025e$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> På min Startside, som er http://tdconline.dk/ var der en dag en reklame fra HP. Det var
> en lille fil til download. Den skulle gøre det let, hvis man ville kopiere eller
> udskrive noget fra en WWW side. Jeg installerede det, og der kom et lille ikon øverst
> til højre på siden, ved siden af funktioner. Det virkede som om der var noget galt.
> Når jeg ville lukke siden ved hj.a. det røde kryds i højre øverste hjørne, blev siden
> helt hvid og det varede en evighed, der kom en meddelse> Explore er holdt op med at
> virke og lukkes ned. Jeg afinstallerede det lille program. Og så var alt i orden igen.
> Jeg mener jeg mistænkte programmet for de røde krydser. Jeg har siden ikke kunnet finde
> programmet igen, for så kunne jeg måske installere det igen og se om krydserne
> forsvandt.
>

Prøv at gå ind i Egenskaber for Internet > programmer. Der får du adgang til at
administrere de programmer der kan være knyttet til din browser hvis det er
IE hvilket jeg måske egentlig ikke er sikker på det er.
Deaktiver alt der ser "mistænkeligt" ud, hvilket groft sagt og med lidt forbehold
vil sige de programmer der er publiceret at en ukendt producent.
Der kan starte mange mærkelige ting op den vej og det kunne være en mulighed.


sigurno (28-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 28-02-08 12:19


"Jørgen E." <je-2@post.cybersity.dk> skrev i meddelelsen
news:47c49994$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
>
> Prøv at gå ind i Egenskaber for Internet > programmer. Der får du adgang
> til at
> administrere de programmer der kan være knyttet til din browser hvis det
> er
> IE hvilket jeg måske egentlig ikke er sikker på det er.
> Deaktiver alt der ser "mistænkeligt" ud, hvilket groft sagt og med lidt
> forbehold
> vil sige de programmer der er publiceret at en ukendt producent.
> Der kan starte mange mærkelige ting op den vej og det kunne være en
> mulighed.
>

Har prøvet, der er ingen mistænkelige, mest microsoft java og HP og adobe
reader. Har prøvet at deaktivere det der ikke var microsoft, det hjalp ikke.
Desværre Tak for tip.

Mvh.

Sigurno


sigurno (22-02-2008)
Kommentar
Fra : sigurno


Dato : 22-02-08 12:47


"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:47be066d$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den 22-02-08 00.05 skrev Rune følgende:
>> Kim Ludvigsen skrev:
Jeg har lige læst Kim Ludvigsen's hæfte om Explorer 7 i håb om at finde
noget, men det er ikke lykkedes endnu.

Mvh.

Sigurno



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste