MS Windows
briani 27239
Program til pdf-filer
Fra : Henry Vest

Dato : 19-02-08 17:06

Jeg har undertiden brug for at splitte en pdf-fil op i mindre filer, eller
det modsatte, samle flere pdf-filer til én fil. Hvad findes der af
programmer til den slags (til Win XP)? Om det er et kommandolinjeprogram
eller et program med grafisk brugerflade er mindre væsentligt.

--
Henry Vest

Fra : Max

Dato : 19-02-08 17:20

Hej Henry

> Jeg har undertiden brug for at splitte en pdf-fil op i mindre filer,
> eller det modsatte, samle flere pdf-filer til én fil. Hvad findes der

Adobe Acrobat er skabt til det.

--
Mvh Max

Fra : Henry Vest

Dato : 19-02-08 17:23

Max wrote:

> Hej Henry

> Adobe Acrobat er skabt til det.

Men også ret dyr - og lidt overkill i forhold til mit behov.

--
Henry Vest

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 19-02-08 17:23

"Henry Vest" <henry_vestREMOVE@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> programmer til den slags (til Win XP)? Om det er et kommandolinjeprogram
> eller et program med grafisk brugerflade er mindre væsentligt.

Et gratis program:
Foxit PDF Editor

Selv bruger jeg i øvrigt også Foxit Reader, da min Vista-PC ikke vil kendes
ved Adobes Acrobat Reader.

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 19-02-08 17:47

tir, 19 02 2008 kl. 17:06 +0100, skrev Henry Vest:
> [...]
> programmer til den slags (til Win XP)? Om det er et kommandolinjeprogram
> eller et program med grafisk brugerflade er mindre væsentligt.

Du kan bruge PDFCreator http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator

Den er både opensource og kan bruges til at samle og splitte både pdf
dokumenter men også andre dokumenter og filtyper.

/Andreas

Fra : Henry Vest

Dato : 21-02-08 22:28

Tak for svarene.

Foxit PDF Editor er nok det der passer bedst til mit behov.

--
Henry Vest