MS Windows
briani 27239
Fil-deling via mit domæne
Fra : HH

Dato : 19-02-08 00:16

Hej.

Jeg er den lykkelige ejer af et .dk domæne, og da min kæreste nu er
begyndt på sin hovedopgave vil jeg gerne give hendes gruppe mulighed
for at dele deres filer.

Det kan jeg kun hvis jeg giver dem mit administrator-password, hvilket
jeg ikke er så interesseret i.

Er det ikke muligt at give dem en mappe med egen password og adgang?

På forhånd tak!

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 09:23

On Mon, 18 Feb 2008 23:16:01 -0800 (PST), HH <g.grupper@gmail.com>
wrote:

> [...]
>for at dele deres filer.
>
>Det kan jeg kun hvis jeg giver dem mit administrator-password, hvilket

Oprette individuelle brugere med eget password og egne biblioteker?
Det burde være muligt - ellers må du skifte webhotel.

Fra : Calle.

Dato : 19-02-08 10:51

"HH" <g.grupper@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

eller installere en FTP server på en af PC'erne
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-02-08 15:01

On Tue, 19 Feb 2008 10:51:03 +0100, "Calle." <snyd@mail.ha> wrote:

Brug Messenger og lav en delemappe...

Fra : Max

Dato : 19-02-08 15:54

Hej HH

> begyndt på sin hovedopgave vil jeg gerne give hendes gruppe mulighed
> for at dele deres filer.

Er der ikke en i den gruppe med et TDC bredbånd abonnement ?

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=14144

--
Mvh Max

Fra : HH

Dato : 22-02-08 05:25

Mange gode forslag, men pigerne er ikke så store brugere af den slags,
så messenger blev afvist og ingen har TDC.

Jeg har ingen PC som står tændt døgnet rundt, så FTP'en går ikke.

Skal jeg gøre det på webhotellet skal jeg selv skaffe scripts og
metoder, det understøtter leverandøren ikke.

Fra : emj

Dato : 22-02-08 16:00

HH skrev:

>Jeg har ingen PC som står tændt døgnet rundt, så FTP'en går ikke.

Er der et fast tidsrum, hvor din PC altid er tændt?
Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 23-02-08 00:09

wrote:

>Er det ikke muligt at give dem en mappe med egen password og adgang?

Hvis der er, kan du som regel gøre det under FTP i kontrolpanelet.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html