MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skrue ned for ydelsen
Fra : Jens Thomsen

Dato : 19-02-08 05:04

Min bærbare HP NC8430 Centrino Duo 2G kører med fuld kraft på blæser
konstant.

Findes der programmer der kan skrue CPUen ned?

Fra : Calle.

Dato : 19-02-08 10:57

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i meddelelsen
> Min bærbare HP NC8430 Centrino Duo 2G kører med fuld kraft på blæser
> konstant.
>
> Findes der programmer der kan skrue CPUen ned?

det er der som regel som standard på bærbare, se under strømforsyning i
kontrolpanel

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Gamle

Dato : 19-02-08 13:16

Jens Thomsen wrote:
> Min bærbare HP NC8430 Centrino Duo 2G kører med fuld kraft på blæser
> konstant.
>
> Findes der programmer der kan skrue CPUen ned?

Notebook hardware control kan. Kan også hedde Centrino hardware control.
http://www.pbus-167.com/

Mvh.
Torben