MS Windows
briani 27239
Mediaplayer 11 i Vista vil ikke starte
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 22:59

Min mediaplayer nægter at starte. Hvis jeg prøver, sker der intet. 64-bit
versionen starter og kører tilsyneladende fint, men 32-bit versionen er død.
Er der nogen der har været ude for dette før og kender en løsning?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-02-08 13:14

Hvorfor vil du prøve at køre et program der ikke er beregnet til det
OS du bruger?
Glem det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 18:02

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Hvorfor vil du prøve at køre et program der ikke er beregnet til det
> OS du bruger?
> Glem det.

Fordi det var Windows default. Og fordi jeg har nogle problemer med codec's
til 64-bit versionen. Og så fordi jeg i al almindelighed gerne vil have at
mine programmer kan køre. Især når det HAR virket.

/Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-08 10:18

Vista 64 Installerer ikke 32bit versionen af MP. Har du opgraderet fra
XP?

Regards Jens Peter Karlsen.

On Tue, 19 Feb 2008 18:01:48 +0100, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-08 13:00

> Vista 64 Installerer ikke 32bit versionen af MP. Har du opgraderet fra
> XP?

32-bit versionen ligger i /Program Files (X86)/Windows Media Player/

64-bit versionen ligger i /Program Files/Windows Media Player/

Jeg ved ikke om der er opgraderet fra XP. Det er en maskine jeg har
overtaget fra en kammerat.

Jeg har netop installeret Service Pack 1. Dermed forsvandt problemet og
begge versioner af Mediaplayer kører perfekt.

mvh.
Kim Frederiksen