MS Windows
briani 27239
Sort Hvide billeder ved filmafspilning
Fra : Niels Pedersen

Dato : 17-02-08 18:50

Efter jeg har installeret og afinstalleret diverse CODEC pakker er jeg
nu endt i en situation hvor AVI/MPEG4,MPEG2 og MPEG1 film kun vil vises
som sort hvide film i div. afspillere (inkl. Microsofts Media Player).
Hvad kan der være galt ? Har prøvet at fjerne diverse
CODECS(afinstallere dem) og geninstallere...hjælper ikke...

Fra : Per

Dato : 17-02-08 19:18

Niels Pedersen wrote:
> [...]
> Player). Hvad kan der være galt ? Har prøvet at fjerne diverse
> CODECS(afinstallere dem) og geninstallere...hjælper ikke...

Prøv denne afspiller http://www.videolan.org/

Den afspiller næsten alt uden nogen problemer ....

/ Per

Fra : Niels Pedersen

Dato : 17-02-08 19:47

Per skrev:

> Prøv denne afspiller http://www.videolan.org/
>
> Den afspiller næsten alt uden nogen problemer ....
>
> / Per
Har jeg gjort...samme problem...stadig s/h

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-08 19:55

Den 17-02-08 19.46 skrev Niels Pedersen følgende:

> Har jeg gjort...samme problem...stadig s/h

Så er det ikke et codec-problem. VLC Player benytter ikke de
indstallerede codecs men har sine egne indbyggede.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om de nye funktioner i Internet Explorer 7

Fra : Niels Pedersen

Dato : 17-02-08 19:57

Kim Ludvigsen skrev:

> Så er det ikke et codec-problem. VLC Player benytter ikke de
> indstallerede codecs men har sine egne indbyggede.

kay..sjovt for FLV filer afspilles fint i farve...

Fra : Niels Pedersen

Dato : 17-02-08 21:07

Niels Pedersen skrev:

> kay..sjovt for FLV filer afspilles fint i farve...
Well nu kan BSPlayer vise farvebilleder...der er der en mulighed for at
gennemtvinge RGB visning :) Men...den kan så ikke vise MPEG :(

Fra : Rado

Dato : 17-02-08 21:57

On Sun, 17 Feb 2008 18:50:02 +0100, Niels Pedersen <np@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Hvad kan der være galt ? Har prøvet at fjerne diverse
>CODECS(afinstallere dem) og geninstallere...hjælper ikke...

Systemgendannelse?

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Niels Pedersen

Dato : 18-02-08 00:12

Rado skrev:

> Systemgendannelse?

Ja det vil jeg prøve...primært først gendannelses proceduren i XP ellers
tyer jeg til reetablering fra Ghost backup...