MS Windows
briani 27239
XP Drivere til Acer Aspire 5315
Fra : LG

Dato : 16-02-08 14:05

Kan nogen hjælpe mig med at fortælle, hvor jeg kan finde drivere til en Acer
Aspire 5315? Jeg kan sagtens finde Vistadrivere, mens det straks er meget
sværere at finde XP driverne.
på forhånd tak
LG

Fra : Ole C

Dato : 16-02-08 14:17

LG skrev blandt andet:

> Kan nogen hjælpe mig med at fortælle, hvor jeg kan finde drivere til
> en Acer Aspire 5315?

Google fandt på to sekunder denne side med et link:
http://drivers-download-center.org/download-aspire-5315-xp-drivers/

- og efter yderligere to sekunder denne vejledning:
http://soulpass.com/2007/11/10/installing-windows-xp-professional-sp2-on-acer-aspire-5315-2153-laptop/

--
vh
Ole C

Fra : LG

Dato : 16-02-08 18:58

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://drivers-download-center.org/download-aspire-5315-xp-drivers/
>
> - og efter yderligere to sekunder denne vejledning:

Tak min ven. Bag dit barske ydre gemmer der sig et hjerte af guld...!

vh
LG