MS Windows
briani 27239
Windows DreamScene
Fra : -= ? =-

Dato : 15-02-08 19:20

Er det kun Vista Ultimate 32bit der har DreamScene til download?
Jeg har lige installeret Vista Ultimate 64bit, og her får jeg ikke mulighed
for at downloade DreamScene under Windows Update.

BG

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-02-08 20:11

"-= ? =-" <etellerandet@migselv.com> skrev :

>Jeg har lige installeret Vista Ultimate 64bit, og her får jeg ikke mulighed
>for at downloade DreamScene under Windows Update.

Er det en Vinduer og ikke en Windows?

Fra
http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/601 :

»Der er bare den hage ved Dreamscene, at selvom du har Vista
Ultimate på dansk, så er der ingen Dreamscene blandt du mulige
opdateringer.
Det skyldes at du, af ukendte årsager, skal have den engelske
sprogpakke installeret først«
--
Kerim

Fra : -= ? =-

Dato : 16-02-08 11:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> opdateringer.
> Det skyldes at du, af ukendte årsager, skal have den engelske

Hvad mener du med om det er en "Vinduer og ikke en Windows" ??
Det er en Windows Ultimate DK 64bit jeg har installeret.

Jeg ved godt at man da Vista Ultimate kom, skulle installere den engelske
sprogpakke for at få DreamScene, men det er jo et år siden nu, så den fejl
gik jeg udfra de havde rettet, men det har de nok ikke.

BG

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-02-08 19:12

"-= ? =-" <etellerandet@migselv.com> skrev :

>Hvad mener du med om det er en "Vinduer og ikke en Windows" ?

Naturligvis om det er en dansk eller engelsk version.

Dreamscene er mig bekendt kun på engelsk, så det er vel derfor
sprogpakken kræves.

Jeg har kun set den et kort øjeblik på en engelsk Windows.
--
Kerim