MS Windows
briani 27239
Hvilket program i Win XP "viser" skrivebor~
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 16:31

Er det explorer der bliver brugt til dette ?
Hvad med Outlook ? Er det også explorer der bruges til dette ?
Hmmm...håber ikke det lyder for kryptisk ;)

Mvh

T.R.

Fra : _akadut

Dato : 14-02-08 18:08

"T. R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med Outlook ? Er det også explorer der bruges til dette ?
> Hmmm...håber ikke det lyder for kryptisk ;)

Er vand vådt?

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 18:31

"_akadut" <_akadut@akadut.xx> skrev i en meddelelse

> "T. R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse

> Er vand vådt?

????

Mvh

T.R

Fra : the hansens

Dato : 14-02-08 19:17

> "_akadut" <_akadut@akadut.xx> skrev i en meddelelse

Hvis du mener selve skrivebordet+menulinie osv. så ja, så er det explorer.
mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 19:22

"the hansens" <store@patter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du mener selve skrivebordet+menulinie osv. så ja, så er det explorer.
> mvh Søren

Ok, tak for et meget brugbart svar :)
Havde det godt nok på fornemmelsen, men vidste det ikke sikkert.
Men gælder det også visningen af programmet Outlook ?

Mvh

T.R.

Fra : the hansens

Dato : 14-02-08 19:26

> [...]
>
> Mvh
>
> T.R.
>Uha der må jeg være dig et svar skyldig ;-(
Prøv i outlook gruppen, der er sikkert en eller syv, der kan svare dig på
dig
Mvh Søren

Fra : Ole C

Dato : 14-02-08 19:51

T. R. skrev blandt andet:

> Men gælder det også visningen af programmet Outlook ?

Tja - det er vel mest programmet Outlook der viser programmet Outlook.
Men selvfølgelig ikke uden et grafikkort og hvad dertil hører.
Og styresystemet Windows skal vi jo heller ikke glemme...

--
vh
Ole C

Fra : jama

Dato : 14-02-08 20:16

> [...]
> Hvad med Outlook ? Er det også explorer der bruges til dette ?
> Hmmm...håber ikke det lyder for kryptisk ;)

Det gør ikonet i programlinien, der hedder Vis Skrivebord. Og jo, det lyder
meget kryptisk dit spørgsmål.
Mvh.Jama