MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XLS-filer
Fra : Cyberbob

Dato : 14-02-08 15:04

Hvordan åbner man dem med Vista home premium 32 bit ??? Der må da ligge et
program på der kan det...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-08 15:08

Cyberbob skrev:

>Hvordan åbner man dem med Vista home premium 32 bit ???

med et regnearksprogram, f.eks. openoffice.org

>Der må da ligge et program på der kan det...

som standard, nej.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 16:29

"Cyberbob" <nothing@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan åbner man dem med Vista home premium 32 bit ??? Der må da ligge et
> program på der kan det...

Hvis det bare er for at åbne og så se på disse xls-filer, så findes der en
viewer fra ms som gør dette muligt.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1CD6ACF9-CE06-4E1C-8DCF-F33F669DBC3A&displaylang=en
Men det er heri ikke muligt at redigere filerne.

Mvh

T.R.

Fra : Cyberbob

Dato : 14-02-08 17:05

"T. R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Men det er heri ikke muligt at redigere filerne.

Kanont ,,, Lige det jeg ledte efter.. Nu kan jeg se filen.. Mange tak ...

Cyberbob !