MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette meddelelse i Windows Mail ~
Fra : Lars Laursen

Dato : 14-02-08 07:31

Hej gruppe,

Jeg har et problem med en mail, der ikke kan vises eller slettes i indbakken
i Windows Mail. Når jeg klikker på den, får jeg følgende meddelelse:

"Meddelelsen kunne ikke vises
Windows Mail fandt et uventet problem under visning af meddelelsen.
Kontroller, om din computer ikke har mere hukommelse eller ikke har
tilstrækkelig diskplads, og prøv igen."

Jeg har checket at der er over 200 GB plads mere på harddisken og at der er
1,3 GB RAM frit.

Alle andre meddelelser kan jeg slette, blot ikke den ene.

Jeg tror at problemet muligvis skyldes at computeren er blevet slukket, mens
den var i dvaletilstand, men jeg er ikke sikker.

Fra : Peter Anker

Dato : 14-02-08 13:30

"Lars Laursen" <lars.laursen@*fjernes*teliamail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg tror at problemet muligvis skyldes at computeren er blevet slukket,
> mens den var i dvaletilstand, men jeg er ikke sikker.

prøv evt. at finde meddelelsen i stifinder og slet den evt. der

Fra : Lars Laursen

Dato : 14-02-08 18:01

> prøv evt. at finde meddelelsen i stifinder og slet den evt. der
Jeg ved ikke hvor jeg skal finde meddelelsen. Er der nogen, der kan fortælle
mig det?

Lars

Fra : Lars Laursen

Dato : 14-02-08 19:18

> Jeg ved ikke hvor jeg skal finde meddelelsen. Er der nogen, der kan
> fortælle mig det?
>
> Lars

Jeg har nu fundet ud af hvor meddelelser gemmes. Men meddelelsen er der
ikke! Windows Mail viser altså en mail i listen, som der ikke findes en
tilsvarende mailfil til. Hvordan får jeg nu slettet den henvisning i Windows
Mail til en ikke-eksisterende mailfil?

Lars

Fra : Carl Drud

Dato : 14-02-08 19:41

"Lars Laursen" <lars.laursen@*fjernes*teliamail.dk> writes:

> [...]
> meddelelsen. Kontroller, om din computer ikke har mere hukommelse
> eller ikke har tilstrækkelig diskplads, og prøv igen."

http://www.vistax64.com/tutorials/62560-windows-mail-problems.html

Scroll lidt ned på siden og der finder du et par løsningsforslag.

--
Carl

Fra : Lars Laursen

Dato : 15-02-08 06:50

Tak Carl, Det var lige det der skulle til!

Lars