MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mail problemer i Vista
Fra : Repper

Dato : 13-02-08 22:31

Hej
Nu er min Windows mail begyndt at drille.
Hvis jeg skal videre sende en mail eller en ny, skal jeg lukke mail
programmet ned for så at genåbne det et par gange og så bliver udbakke tømt.
Hvad kan det skyldes, problemet er på alle vores maskiner.
Mon det er TDC der har problemer.
Bruger Webspeed.

Mvh
Rep

Fra : Hans Houmøller

Dato : 13-02-08 23:07

Jeg kan ikke svare direkte, men til aften har min internetforbindelse
levet sit eget liv, og der er TDC, der står for den.
Blandt andet podcasts har stort set ikke kunnet køre, så måske er det
det (TDC) der er problemet.
Hans