MS Windows
briani 27239
Kan man gemme password-filen til en ny ins~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-02-08 16:36

Kører pt. XP, men den er efterhånden meget "beskidt"
og jeg vil derfor formatere HDD og starte forfra.
Desværre har jeg et par steder hvor jeg ikke kan huske
password idet jeg har autoudfyld slået til.
Ligger disse oplysninger i en fil, og hvis, kan man så
gemme denne fil og kopiere den ind igen efter reinstall.?
Det er som nævnt i subj. en XP version jeg bruger.
Pro DK SP2, for at være helt specifik.

Andersen [ 3650 ]
Mandag morgen burde starte tirsdag kl. 11:00

Fra : Gamle

Dato : 13-02-08 21:36

Andersen [3650] wrote:
> Desværre har jeg et par steder hvor jeg ikke kan huske
> password idet jeg har autoudfyld slået til.

Søg på google på passwordfinder, så kommer der forskellige forslag.
Jeg har selv nogle stykker liggende som jeg kunne zippe og sende til dig (og
naturligvis uden snavs). De finder i fællesskab de fleste passwords.
Men din email adresse er jo ikke valid.

Mvh.
Torben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-02-08 23:26

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Men din email adresse er jo ikke valid.

datana snabela gmail punktum danmark
den kan jo indeholde temmelig meget
Takker på forhånd.

Fra : Autocadster

Dato : 14-02-08 11:07

Andersen [3650] forklarede den 13-02-2008:
> "Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
>>
> datana snabela gmail punktum danmark
> den kan jo indeholde temmelig meget

Ja for der kommer ikke noget frem til den mailbox, det er ikke danmark
men commerciel

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-02-08 14:10

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja for der kommer ikke noget frem til den mailbox, det er ikke danmark men
> commerciel

Ja sorry. Der klokkede jeg vidst lidt i det.
Det er selfølgelig:
datana snabela gmail punktum com

Fra : Gamle

Dato : 14-02-08 15:49

Andersen [3650] wrote:
> "Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
>>
> datana snabela gmail punktum danmark
> den kan jo indeholde temmelig meget
> Takker på forhånd.

Får den i hovedet igen (er sendt til .com) med besked om ulovlig vedhæftet
fil ( passwordfinder.zip). Gmail censurerer åbenbart.
Men SIW kan det du skal bruge som the hansens skriver.

Mvh.
Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-08 22:47

Andersen [3650] skrev:

> Desværre har jeg et par steder hvor jeg ikke kan huske
> password idet jeg har autoudfyld slået til.

Ikke svar på dit spørgsmål, men et forslag der kan lette dit
arbejde i fremtiden.

Mit mailprogram og min browser er installerede på D-drevet, og de
gemmer begge to alle deres filer i lokale mapper. Det betyder at
jeg kan kvadre C-drevet uden at jeg mister nogen kodeord til de
to programmer.

Jeg bruger Agent og Opera.

--
Bertel

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-02-08 23:27

> Mit mailprogram og min browser er installerede på D-drevet, og de
> gemmer begge to alle deres filer i lokale mapper.

Point taken. Tak

Fra : the hansens

Dato : 14-02-08 06:30

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Andersen [ 3650 ]
> Mandag morgen burde starte tirsdag kl. 11:00
hvad med denne: http://www.gtopala.net/download.php?file=8 ???
under secrets der ligger det du søger

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-02-08 10:50

Brug XPs "transfer settings and files" wizard den vil også tage
passwords med.
Dog ikke hvis du opgraderer til Vista. I så fald tages kun filer med.

Regards Jens Peter Karlsen.