MS Windows
briani 27239
Vista mediaplayer
Fra : JKA

Dato : 12-02-08 15:42

Hej NG

Kan nogen fortælle mig hvordan man slår windows mediaplayer fra, så det er
mulig at benytte sig af f.eks winamp???

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-08 15:59

Den 12-02-08 15.42 skrev JKA følgende:

> Kan nogen fortælle mig hvordan man slår windows mediaplayer fra, så det er
> mulig at benytte sig af f.eks winamp???

Der er ingen grund til at slå Mediaplayer fra. Du kan bare bruge Winamp
i stedet.

Hvis du gerne vil kunne starte Winamp ved et dobbeltklik på en fil, så
skal du vælge Winamp som standardprogram for den/de ønskede filtyper.
Det kan muligvis gøres inde fra Winamp, og ellers kan det gøres i Vista.

Jeg sidder ikke med en Vista åben i øjeblikket, så jeg kan ikke hjælpe
dig med fremgangsmåden. Prøv at starte med at kigge i Winamps
indstillinger eller vent til en anden hjælper med fremgangsmåden i Vista.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot

Fra : jopa

Dato : 12-02-08 16:45

"JKA" <nogen@tdc.dk> skrev

> Kan nogen fortælle mig hvordan man slår windows mediaplayer fra, så det er
> mulig at benytte sig af f.eks winamp???

Kontrolpanel
Standardprogrammer
Angiv dine standardprogrammer