MS Windows
briani 27239
Prefetch menu?
Fra : Peter Anker

Dato : 10-02-08 22:37

Hej Gruppe
Når jeg højreklikker på mit skrivebord - Vista Business - og der klikker på
opret ny genvej sker der ikke en pind.......

Kan I kloge mennesker sige mig hvad jeg kan gøre for at få det til at
fungere igen?

Hedder den der menu ikke noget med prefetch, forresten?

Peter

Fra : Peter Anker

Dato : 11-02-08 11:24

"Peter Anker" <snyd@snyd.snyd> skrev i meddelelsen
> [...]
> fungere igen?
>
> Hedder den der menu ikke noget med prefetch, forresten?

Hej igen

Sidder selv og roder i hjælpen for at finde ud af det.

Men det er svært år man ikke eknder navnet på den menu der kommer når man
peger på skrivebordet og højreklikker?

Hvad hedder den på dansk og engelsk, så jeg kan Google mit problem.

Er der ikke noget med at den findes i en mappe. Det gjorde den da vist i XP,
men hvor er den i Vista?

P. A.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-02-08 13:33