Skift fra debiltel
Fra : Craig David

Dato : 16-07-01 09:02

Hej
Jeg tænker på at købe en mobiltelefon (i Bilka) hvor der medfølger et
Debitel mobilSELECT 50 abonnement uopsigeligt i 6 måneder.

Hvordan er det med at skifte fra debiltel til Telmore? Nogen problemer med
sløv og træghed fra debiltels side?

Hvad med nummer? Når jeg flytter til Telmore, kan jeg så frit vælge imellem
(ikke optagne) numre?

Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på?

Tak
CD

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 16-07-01 09:56

Du kan få dit debitel nr med, hvis det er godt.

Det koster dig ikke noget !

Hilsen Tim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-07-01 12:02

Craig David skrev:

>Hvordan er det med at skifte fra debiltel til Telmore? Nogen problemer med
>sløv og træghed fra debiltels side?

Debitel er vist ret besværlige mht. at oplyse SIM-unlock-koden.

>Hvad med nummer? Når jeg flytter til Telmore, kan jeg så frit vælge imellem
>(ikke optagne) numre?

Du kan tage dit nummer med over til Telmore.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-07-01 22:52

Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Debitel er vist ret besværlige mht. at oplyse SIM-unlock-koden.

? er om ikke telefonen kan bruges hos Telmore direkte, hvis man vælger
TDC's net til sit Debitel abb.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-07-01 23:59

Ole Rasmussen skrev:

>? er om ikke telefonen kan bruges hos Telmore direkte, hvis man vælger
>TDC's net til sit Debitel abb.

Det kommer an på hvordan telefonen er låst.

venligst,
Lasse Hedegaard