MS Windows
briani 27239
Ændring af XP logoff/standby tider
Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 09-02-08 08:10

Hejsa.

Er der et sted i xp man kan ændre så man få xp'en til at logge af /
stanby efter længer
tid end standard 6 timer?

Jeg har nemlig en pc jeg gerne vil have der lukker ned efter f.eks. 60
timer.

Er dette muligt?

mvh Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-02-08 16:24

Den 09-02-08 16.09 skrev Jørgen K. (VG) følgende:

> Er der et sted i xp man kan ændre så man få xp'en til at logge af /
> stanby efter længer
> tid end standard 6 timer?

Tag et kig på Shutter:
http://www.den4b.com/projects.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 09-02-08 09:10

On Feb 9, 4:24 pm, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Tag et kig på Shutter:http://www.den4b.com/projects.php
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.http://kimludvigsen.dk

Det er noget der ligner. Max tid er desværre begrænset til 24timer
59minutter,
og ikke resat mus/keyboard aktivitet.

Fra : Rune

Dato : 09-02-08 17:59

Jørgen K. (VG) skrev:
> [...]
> stanby efter længer
> tid end standard 6 timer?
>
> Jeg har nemlig en pc jeg gerne vil have der lukker ned efter f.eks. 60

Ja, men AMP Winoff

http://www.ampsoft.net/utilities/WinOFF.php

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 10-02-08 12:17

Jørgen K. (VG) formulerede spørgsmålet:
> [...]
> stanby efter længer
> tid end standard 6 timer?
>
> Jeg har nemlig en pc jeg gerne vil have der lukker ned efter f.eks. 60

Hvis det drejer sig om at lukke PC'en kan du bruge Windows 'shutdown'
og lægge den i Planlagte Opgaver. Lav et cmd-script. Kør 'shutdown' i
en commandprompt med /? så kan du se mulighederne.