MS Windows
briani 27239
Udprintning af E-mail
Fra : Bo

Dato : 08-02-08 16:35

Ved udprintning af E-mail, står modtagerens NAVN øverst til STOR
IRRITATION , når den står til-fra i mindre bogstaver næste linie e-
mail adresse. Mange e-mails bliver vedlagt sagsmapper og alle de
f.skel. navne forvirrer ! Nogle gange må vi stå og "male med hvid
maling" - Det gør jeg ved at udskrive i PDF-fil og derefter "male".
eks. på kan ses her: http://shortlink.dk/4f5feba5 øverst dette NAVN
skal fjernes Martin B.... P.....
Mit spm. hvor slås NAVN fra ?

Fra : Jørgen E.

Dato : 09-02-08 10:29

> [...]
>f.skel. navne forvirrer ! Nogle gange må vi stå og "male med hvid
>maling" - Det gør jeg ved at udskrive i PDF-fil og derefter "male".

Er det ikke dit navn der står øverst ?
I mit system (OE) er det navnet på min identitet som administreres
i Outlook Expres
Kan ændres under Filer>Identiteter>Administrer
Måske du bare kan kalde den noget intetsigende.

Fra : Lars E. P.

Dato : 09-02-08 14:26

Fri, 8 Feb 2008 15:34:39 -0800 (PST), skrev Bo <solfranz47@gmail.com>
:

> [...]
>f.skel. navne forvirrer ! Nogle gange må vi stå og "male med hvid
>maling" - Det gør jeg ved at udskrive i PDF-fil og derefter "male".

Og den irritation har tilsyneladende smittet af på din måde at skrive
på.

Hilsen Lars

Fra : Ole Bole

Dato : 09-02-08 16:16

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> :

> Og den irritation har tilsyneladende smittet af på din måde at skrive

hovhov - det er en bladsmører fra EB du taler til !!!

Dyb índsigt og høj lix - så alle ka forstå det

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 09-02-08 22:09

Bo skrev:
> [...]
> f.skel. navne forvirrer ! Nogle gange må vi stå og "male med hvid
> maling" - Det gør jeg ved at udskrive i PDF-fil og derefter "male".

Det er forresten en god ide at skrive hvilket program du bruger når du
skriver en besked, holde en god tone og undersøge om der findes en mere
gruppe til præcist det du søger svar på(f.eks. mail+news- eller
office-gruppen). Det hjælper en del på det antal svar man får på
spørgsmålet.

Jeg bruger selv Outlook Express i XP der kan du gøre ikke direkte slå navnet
fra, men en løsning er at lave en identitet mere på computeren. Når der
printes ud står der "Overordnet identitet" istedet for navnet når der
printes.
Du kan endda nu omdøbe "Overordnet identitet" til noget andet som f.eks.
"e-mail"(dvs. benytte den som en slags overskrift), "-" eller noget helt
andet.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...