MS Windows
briani 27239
Hvilket datablad er det bedste?
Fra : Michaelbs

Dato : 07-02-08 21:26

Jeg vil gerne abonnere på et datablad men er lidt i tvivl om hvilket.

Jeg er ikke så interesseret i en masse gadgets, pop og hardware-tests.

Jeg er mere interesseret i gode artikler om optimering og udnyttelse af
Vista, trin for trin genemgange af backup rutiner og programmer.

Hvad skal man så vælge?

mvh Michael

Fra : EXIT

Dato : 07-02-08 21:53

Ingen

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:47ab697b$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : KeNzO

Dato : 07-02-08 23:28

> Hvad skal man så vælge?

Hvis jeg var dig ville jeg købe 1 - 2 stk af hver for at se hvilket blad,
opfylder mest til dine krav .... hver har sin smag

Fra : Pico

Dato : 08-02-08 00:26

KeNzO wrote:

> Hvis jeg var dig ville jeg købe 1 - 2 stk af hver for at se hvilket
> blad, opfylder mest til dine krav .... hver har sin smag

Eller hvis du vil gøre det billigere at finde ud af hvad du synes er best,
gå på biblioteket og læs nogle stykker som KeNzO foreslår.
--
MVH
Pico

Fra : Michaelbs

Dato : 08-02-08 00:39

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Eller hvis du vil gøre det billigere at finde ud af hvad du synes er best,
> gå på biblioteket og læs nogle stykker som KeNzO foreslår.
> [...]
Det vil jeg gøre.
Jeg ved på forhånd at Komputer og PC-Planet er for useriøst og poppet.
mvh Micvhael

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 16:15

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> wrote in message

> Det vil jeg gøre.
> Jeg ved på forhånd at Komputer og PC-Planet er for useriøst og poppet.

Problemet er - IMHO - at det er samme bladhus (~Jubii) der udgiver alle de
(lidt) mere seriøse. I gamle dage var de 10 gange bedre. I dag er de noget
skod. Jeg har adgang til et Alt om Data på arbejdet, men er skuffet hver
gang jeg har læst det (specielt over svarene i brevkassen).

mvh
///M

Fra : Michaelbs

Dato : 09-02-08 22:06

"///M" <nomail> skrev i meddelelsen

> [...]
> skod. Jeg har adgang til et Alt om Data på arbejdet, men er skuffet hver
> gang jeg har læst det (specielt over svarene i brevkassen).

ja, det er noget bras. Det eneste jeg kunne forestille mig var: Datatid pga
windows sektion, men det er velk også skod.??

mvh Michael